Sopmaskiner!

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
De har synts till i trakterna!
Vid min lägenhet vid Almedal hade det sopats under dagen, nu jävlar är det inte länge kvar!

//Anders.
 
UnderDOG skrev:
De har synts till i trakterna!
Vid min lägenhet vid Almedal hade det sopats under dagen, nu jävlar är det inte länge kvar!

//Anders.
Ett säkert vårtecken. Här i sthlm är det dock ett tar kvar känns det som, snön ligger här och var :(
 
UnderDOG skrev:
De har synts till i trakterna!
Vid min lägenhet vid Almedal hade det sopats under dagen, nu jävlar är det inte länge kvar!

//Anders.
Almedal? Så heter det la fasen inte? Aja, här blåste dom med sånnadäringa blåsar, som dom har på ryggen igår.

Nu är det hög tid för värmen att infinna sig...

:banana
 
Har inte sett några sopmaskiner faktiskt, men jag hörde att de hjälpte till att sopa Luleå hela vägen tillbaka till skogarna i norr :arsele
 
Ingen i Lidköping än, men jag längtar tills att vakna till ljudet av en broddway...
 
hållundan skrev:
Almedal? Så heter det la fasen inte? Aja, här blåste dom med sånnadäringa blåsar, som dom har på ryggen igår.

Nu är det hög tid för värmen att infinna sig...

:banana

Hehe Underdog är kapitalist förstår du, han har två lägenheter. Tro fan att det är bostadsbrist i gbg med sånna som han :tungan :D
 
Så fort den där jäkla snön har smält kan jag om kommunen lånar ut en maskin köra den där Broddwayen helt gratis dag och natt :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top