Soopa säj liite på lördag?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
(Första delen läses med fördel på finsk brytning....)
Sååå!
Kongo sänna säj sogen på olut! Men jak vet jo retan att JoS bangar säj som vanligt... :3freak

(Nu, den svenska delen..)
Någon annan som inte är så bangig som Jos:en? Är nämligen frivilligt utslängd på lördag, och vill så klart :fyllisar lite med sina hojpolers, gärna med lite :Rockbanan i bakgrunden! Så jag tar alltså tillfället i akt och vill bli hembjuden till någon, :rolleyes: för att sedan dra ut någonstans.
(medtar självklart pils!)

//Kongo

Aja! Te skulla nok vara sk'önt att tricka sig litet ölet. Men Joppar ju hela satans helgen. Så routsi poiat får nok klara sig utan hjälpen. :3freak :va :hihi

Äh... det sups för lite i det här landet så jag åker hem till holmen och krökar istället.

Tänk på att det en svensk dricker på en kväll, det spiller en finne på sig.

Kongo skrev:
(Första delen läses med fördel på finsk brytning....)
Sååå!
Kongo sänna säj sogen på olut! Men jak vet jo retan att JoS bangar säj som vanligt... :3freak

(Nu, den svenska delen..)
Någon annan som inte är så bangig som Jos:en? Är nämligen frivilligt utslängd på lördag, och vill så klart :fyllisar lite med sina hojpolers, gärna med lite :Rockbanan i bakgrunden! Så jag tar alltså tillfället i akt och vill bli hembjuden till någon, :rolleyes: för att sedan dra ut någonstans.
(medtar självklart pils!)

//Kongo

Jag kan självklart vara värd för lite pilsintag här på salabacksgatan!
Är själv väldigt sugen, och eftersom jag ska mecka ihop hojen på lördagen
så blir man väll törstig fram emot kvällen efter all svett och svordomsutbrybetri.
Hänger gärna på också om någon närmare stan fixxar något trevligt : ) :fyllisar :tummenupp

Om uppsalaborna är alldeles för trötta (läs tråkiga) så är du välkommen till byn där du brukade jobba och ta några kalla med mig. :tummenupp

Penguin skrev:
Om uppsalaborna är alldeles för trötta (läs tråkiga) så är du välkommen till byn där du brukade jobba och ta några kalla med mig. :tummenupp
Ja det var ju inte i går man var i lilla onebuying... MEN det är ju så JÄVLA dött där.. Såååå, flytta HIT!!

Penguin skrev:

Ja ta och bussa hit nu! Så ska vi myspysa i uppsala med resten av jängäääth! :yoparty

Så Är det flera som är sugna så är det bara att anmäla sig :tungan

blub skrev:
Aja! Te skulla nok vara sk'önt att tricka sig litet ölet. Men Joppar ju hela satans helgen. Så routsi poiat får nok klara sig utan hjälpen. :3freak :va :hihi

Du ska no supa ikväll du! Har pappa fest och bjuder på priten så super man! :fakta

talib skrev:
Du ska no supa ikväll du! Har pappa fest och bjuder på priten så super man! :fakta

Meheh, jah så är det, dricka sig lite spriten ikväll.
Dock spiller vi inte på oss lika mycket i Hammarland som Lime mannen gör... :D

TinaTjejen skrev:
Vadå.. det är ju POWER MEET :yoparty i helgen!!!
Å fy fan! Träskoförsedda, fulla (och fula) 40-åringar som bor hemma hos mamsen fortfarande = :huvet

Har varit på Power Meet en gång och det var en gång för mycket.

var hamnar ni i morgon då? Flurran???? Är ju alltid kul att se nån man känner!!! :banana

sandstream skrev:
Å fy fan! Träskoförsedda, fulla (och fula) 40-åringar som bor hemma hos mamsen fortfarande = :huvet

Har varit på Power Meet en gång och det var en gång för mycket.
Jag tsiter tsej lite i de som tsör pilarna, det är para pilarna jag vill tse :yoparty

ReDan skrev:
Hansi borsej i brefladan pa salabacksgatan 25 antra vaningen.
Redan-redander pa prefladan

Hmm, det skall väl kunna kluras ut vilken dörr det är. :D

Syns i morrn kväll klockan ????

Last edited:
blub skrev:
Meheh, jah så är det, dricka sig lite spriten ikväll.
Dock spiller vi inte på oss lika mycket i Hammarland som Lime mannen gör... :D

jag no spilla en del va? erica torka ju iaf :D
och mamma tyckte int jag skulle få komma med på krogen :kocko
Jag e ju nästan 20 som d e på arken på fredagar, eller om man ska bli 18 först :död

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti