Sony Ericsson Xperia X10 vs iPhone 3Gs?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Fan här i Stockholm tog ju desire slut direkt, så igår var jag och beställde en. Hoppas man får den fort som fan!

Fan här i Stockholm tog ju desire slut direkt, så igår var jag och beställde en. Hoppas man får den fort som fan!

Du hänger inte med i svängarna. Nu är det mainstream att ha Htc med. Du får leta dig till någon baltisk mobiltillverkare.

Du hänger inte med i svängarna. Nu är det mainstream att ha Htc med. Du får leta dig till någon baltisk mobiltillverkare.

Men vafan. Man kunde inte köpa iPhone för det var mainstream och nu kan man inte ha HTC heller, fuck :D

Huawei kommer med en Android-mobil snart!

Det kanske vore något för er som inte vill vara mainstream.

Själv har jag haft en Huawei med Brew OS i ett halvår, mer udda än så blir man inte.

Jag stod och velade med en Desire i handen i går, dom hade 2st hemma....

Mitt företag har gjort en nedbrytning av de flesta nya smarta telefonerna, dvs vi har demonterat dem och analyserat dem.
Beträffande hårdvaran i telefonerna så ligger HTC i botten kvalitetsmässigt. Det såg ut som ett hemmabygge innanför skalet i jämförelse med övriga spelare och komponenterna imponerar inte.

Det där tror jag inte ett dugg på. Det finns fler företag som dissekerar telefoner, och jag roade mig med att kolla på Nexus one och iphone 3Gs.
Jag hittade ett par undersökningar på nätet.
Det visade sig att komponenterna kostar nästan exakt lika mycket på dom två telefonerna. Jag tvivlar starkt på att HTC betalar överpris för skitkomponenter, utan dom håller nog ungefär samma kvalitet som iphones. Eller är det så att ni kom fram till att iphone också är skit?
Vad heter ditt företag förresten?

Edit: Ifall nån inte vet, så är det HTC som tillverkar Nexus One, och innanmätet är i princip HTC Desire.

Last edited:
Någon som vill byta en sprillans Xperia mot "vanlig" Sony Ericsson-lur med bra kamera.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman