Sons Of Anarchy

martingranqvist

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
bt 1100 yamaha bulldog
Säsong 3 av denna underbara serie sänds nu i USA.
Nu vet man vad man kommer titta på ett par onsdagar framöver. Första avsnittet sätter ribban rätt högt för resten av denna säsong.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Bra slut på avsnittet :)

Kanske blir lite action denna säsong :banana
 

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Tusen tack för påminnelsen! S3 får man ju inte missa! :tummenupp
 

truedude

Medlem
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Värmdö
Hoj
Triumph Tiger 800 XRT
Ska precis börja på 2a säsongen för 3e gången för att jag har lurat in tjejen på den också!
Såg S03E01 igår och jag kan bara hålla med om att de kommer nog bli en spännande sösong!
 

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Var ett riktigt bra avsnitt (s3e01 alltså) tyckte jag ändra fram till slutet, då vart det helt plötsligt lysande och satte verkligen tonen för kommande avsnitt! :tummenupp
 

martingranqvist

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
bt 1100 yamaha bulldog
Gemenskap

Även fast man förstår att denna serie gestaltar en helt annan bild av gemenskap bland kriminella mc gäng, önskar jag nånstans att man var delaktig i något liknande, men som sagt tror jag inte för en sekund att de kriminella mcgängen är en enda lycklig familj.
Som sagt, bara en tanke.
Kanske man skulle bilda ett stort lyckligt mc kollektiv med massa skönt mc folk?

Over and Out
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Även fast man förstår att denna serie gestaltar en helt annan bild av gemenskap bland kriminella mc gäng, önskar jag nånstans att man var delaktig i något liknande, men som sagt tror jag inte för en sekund att de kriminella mcgängen är en enda lycklig familj.
Som sagt, bara en tanke.
Kanske man skulle bilda ett stort lyckligt mc kollektiv med massa skönt mc folk?

Over and Out

exakt. man blir sugen... om det vore som i SOA :D
 

martingranqvist

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
bt 1100 yamaha bulldog
bli skjuten, skjuta, slå in lite skallar, glida runt med picka å feting kniven :tummenupp

eller varför inte bara ett stort kollektiv, alla bor i ett stort hus, med ett fett garage, alla bidrar med det dom kan, sköna fester, vi är alla sådär lite mystiskt farliga så alla brudar är jätteintresserade av oss.
Jag kan vara klubbens snickare, det är bara att fylla på listan med yrken som kan tänkas behövas.

Nu ska jag äta och kolla in nästa avsnitt.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
eller varför inte bara ett stort kollektiv, alla bor i ett stort hus, med ett fett garage, alla bidrar med det dom kan, sköna fester, vi är alla sådär lite mystiskt farliga så alla brudar är jätteintresserade av oss.
Jag kan vara klubbens snickare, det är bara att fylla på listan med yrken som kan tänkas behövas.

Nu ska jag äta och kolla in nästa avsnitt.
Du provade inte det där när du flytta hemifrån va?

Jag gjorde, sluta med att jag å bästa polaren hade hyfsat seriöst slagsmål i hallen.

Några andra polare provade också där blev det kalla kriget och massa gnäll och intriger, kunde lätt sålt det till kanal 5 som dokusåpa.
Dock va båda husen riktigt lyhörda vilket gör det 75% värre. Ett stökigt kök kan trigga mkt om man legat vaken pga att den man delar med knullar för högljudt eller väcker en när han går upp å duschar.

Men festerna däremot regerarade! blanda å ge från 2-3 bekantskapskretsar är klockrent! Så sjukt mkt brudar och lätt raggat:Bugar


Angående serien verkar den riktigt cool synd att man sitter på mobilt internet så man inte kan tanka, nån som vet om första säsongerna finns billigt nånstans?
 
Last edited:

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Aha ok men be en polare tanka hem det och sen lägg över det med usb.
 

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
Drog ner första säsongen idag, började kolla och är redan beroende efter 2 avsnitt. Blir ett par till imorgon osv osv. Sen är man snart ikapp :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top