Sonni Harms To whom it may concern

krya på dig det är aldrig kul när nått sånt här händer. Hoppas vi ser dig på benen snart igen.

# 58 rookie 600

Det var en otäck olycka. Det högg till i maggropen på många som såg den. Krya på dig Sonni. Jag önskar dig dig på benen så snart det är möjligt.

krya på dig !

krya på dig !!!!!!!!!!

jag är själv skada och håller på med rehabeliterins tränig.

Min sjukgymnast och mina läkare säjer"Ni tävlings människor är dom mest envisa och duktiga personer jag vet,när det gäller att bli återställda efter en olycka !!!! "
så om jag inte har fel,så kommer sonni snart vara uppe på benen snart.

krya på dig
mvh tobbe #40 nsb

Last edited:
Hej Sonni /Robbin Hur är det med Sonni nu några dagar efter krashen :va

Krya på dig och hoppas att du kommer tillbaka snart :kiss

moto-gg skrev:
Hej Sonni /Robbin Hur är det med Sonni nu några dagar efter krashen :va

Krya på dig och hoppas att du kommer tillbaka snart :kiss

Hey

Sonni blev opereret igen igår og fik sat nyt stativ på, han er stadigvæk indlagt på sjukhuset i København.
Han mår battre med tiden, men skal opereres flere gange i år.
Vi vet ikke hur benet bliver men vi tror o hopes det bliver OK.

Han hilser jer alle og takker for jeres hilsner.

Jeg har sat et af hans X-rays på fra underbenet.

Med venlig hilsen
Robbin Harms

Bifogat

• 0006.jpg
    0006.jpg
    114.5 KB · Visningar: 290
Last edited:
Oj, inga vackra brott. Men de ser iaf inte helt olagbara ut. Hoppas allt annat fixar sig också.
Hoppas vi får se er på knutstorp även om ni kanske inte kör :tummenupp

Det där benet var inget vackert hoppas det ser bättre ut efter nästa operation :tummenupp

Lycka till i Brno inte för att jag vill sätta press på dig och Johan men ni borde ha dom bästa förutsättningarna där Med god lokalkännedom och bana som passar era hojar.

Det var en hemsk krasch. Jag bevittnade den från taket på go-cartklubbens hus. Jag blev alldeles iskall inombords. Sonni verkar vara en trevlig prick. Riktigt, riktigt trist. Hoppas att du läker ihop fort, Sonni!

Ferdinand skrev:
Hey

Sonni blev opereret igen igår og fik sat nyt stativ på, han er stadigvæk indlagt på sjukhuset i København.

Med venlig hilsen
Robbin Harms

Helvete det där benet ser trasigt ut! Krya på dig mannen!! :)

Macho Woman skrev:
Det var en hemsk krasch. Jag bevittnade den från taket på go-cartklubbens hus. Jag blev alldeles iskall inombords. Sonni verkar vara en trevlig prick. Riktigt, riktigt trist. Hoppas att du läker ihop fort, Sonni!
Kan du förklara för oss som inte var där eller inte såg vad som hände vad som gjorde att vurpan fick det ovanligt elaka utfallet? Blev Sonni påkörd av Lindfors, skadade han sig vid nedslaget i marken eller av hojen?

Nyteknik skrev:
Kan du förklara för oss som inte var där eller inte såg vad som hände vad som gjorde att vurpan fick det ovanligt elaka utfallet? Blev Sonni påkörd av Lindfors, skadade han sig vid nedslaget i marken eller av hojen?

Det var nog så att benet gick av när Sonni träffade backen(det ser ut så på tv'n iaf). Sen blev Sonni överkörd/påkörd av Mickes hoj, där någon gissade att det var anledningen till att höften gick ur led.

Men skulle nog säga att det kunde vart mycket värre för både Micke och Sonni, väldigt hög fart och bägge blev träffade av cyklarna, micke fick sin egen cykel på sig, minst en gång. Så den höga farten och olycklig vinkel när sonni träffade backen med foten skapade den skadan.
Det räcker med 7km/h för att knäcka människoben med den egna vikten om man tar mot krafterna på fel sätt.

Nyteknik skrev:

Både Lindfors och Sonni gjorde dessutom flera voltor/kullerbyttor (förutom att bli överkörda och träffade av hojar mm. då...). Det var nog den värsta kraschen jag sett live.

/Joakim

Hur har det gått för Sonni? Fullt läkt och alla operationer bakom sig? Kommer han köra något i år?

Ferdinand skrev:
Hey

Med venlig hilsen
Robbin Harms

En riktig elaking såna där och öppna frakturer brukari inte vara att leka med.
Hade en idag som jag tog bort skrotet ur efter 5,5 månaders läknings tid.

Hoppas att han kan komma tillbaka helt återställd.

Stod bara någon meter från hans tjej när allting hände. Otäck krasch. Något man inte kommer att glömma.

Axxexs skrev:
Hur har det gått för Sonni? Fullt läkt och alla operationer bakom sig? Kommer han köra något i år?

Robbin sa att han iaf siktade på det och att det var ganska ok med Sonni nu.

oFFkeFF skrev:
Robbin sa att han iaf siktade på det och att det var ganska ok med Sonni nu.
Tjenar eller hva ni siger!
Det er inte bra, de amputerer mit ben imorgen, life sucks.

Ej det er ok jeg får beholde mit ben o hopes at komme til at køre senere på sæsongen.
Tak for jeres interesse jeg glæder mig til at se jer igen :tummenupp

Mvh.
Sonni

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...