Sommarskoj

Jippie nu är det Bröllop hela dan :yoparty . Vad tycker ni om att det kostar ca: 40 miljoner.:gnissla

Jippie nu är det Bröllop hela dan :yoparty . Vad tycker ni om att det kostar ca: 40 miljoner.:gnissla

Jag tycker det är för billigt... om kungahuset betalat själva.
Nu när vi skattebetalare får vränga läder så tycker jag det är för mycket.

Tack för igår förresten.

om jag ska vara ärlig så tycker jag det är småskit jämfört med att det kostar 50 miljarder om året för långtidssjukskrivna och förtids/sjukpensionärer. Och tänk på att det kommer en massa rika som spenderar flis så kostnaden blir ju inte riktigt 40 miljoner heller och glöm inte den reklam vi får oxå.

Vill önska alla en trevlig midsommar! ..och ta det lugnt med snapsen ikväll :tummenupp

Jag hatar Stockholm och dess djävla parkeringsvakter, stog i skogen vid en sjö och fick böta 900:- djävla muppstad.:mad::mad:

Mitt jobb är väldigt roligt, där känner jag att min personliga utveckling går framåt med stormsteg!
Idag tex kom jag på att om man stoppar ett finger i varje näsborre så det blir tätt och sedan försöker blåsa ut, som när du tryckutjämnar fast med fingrarna i näsan, det ger bättre effekt. Jo o så rycker du ut fingrarna med en väldig fart och fortsätter blåsa då uppstår samma känsla som om du simmat och fått vatten i näsan.

Konstigt va?:va

Mitt jobb är väldigt roligt, där känner jag att min personliga utveckling går framåt med stormsteg!
Idag tex kom jag på att om man stoppar ett finger i varje näsborre så det blir tätt och sedan försöker blåsa ut, som när du tryckutjämnar fast med fingrarna i näsan, det ger bättre effekt. Jo o så rycker du ut fingrarna med en väldig fart och fortsätter blåsa då uppstår samma känsla som om du simmat och fått vatten i näsan.

Konstigt va?:va

Funkar inte.:mad:

någon som är sugen på en öl fre kväll , kanske stadsparken !?

bra då är vi 2 , 100 % bättre än vanligt :-) åka en sväng på dan först ?

Iväg te en kompis å äter lite på kvällen.. Sen kanske man råkar gå en sväng på harrys.....

Har ni tänkte på att det är Årsracet på Sviestad i morgon. :hördu:hördu:hördu

Det är faktiskt kul.

Back