Sommarskoj

Var ju på bryggan i skärgården och bastade lite och drack öl å sprit i ett kanonväder med en massa goda vänner...... Det är inte fy skam det heller ... :arsele..... Hoppas ni hade kul... för det hade jag ;)..

Tack Ulf Bindefäldt,:Bugar,,,,,,,, kanonbra fixat, sen skönt att tipspromenaden var så lätt,,,,,,,,,, ville ju inte ta förstaplatsen när man är skadad :)

hihi , ja nåt måste man ju skylla på :tummenupp
Bilder finns på bild och film tråden, jag tänkte på att man skulle göra en tråd för vinter skoj , vi behöver ju inte gå i ide bara för det kommer en satans vinter !! :huvet

Last edited:
hihi , ja nåt måste man ju skylla på :tummenupp
Bilder finns på bild och film tråden, jag tänkte på att man skulle göra en tråd för vinter skoj , vi behöver ju inte gå i ide bara för det kommer en satans vinter !! :huvet

Finns redan en Vinterskoj tråd, så vi ska nog kunna styra upp mycket kul även då :)

Hur funkar det? Vad får man av att värva folk?

Kom upp i en annan tråd de där.
Nån här var duktig och läste igenom villkoren och där står de att du kommer att bli trakasserad av telefonförsäljare om du signar upp.

Jag pröjsar hellre en hunka i månaden än att få massa dryga samtal :)

På onsdag kan man släpa ner hojen och sig själv till JonnyBläster (Värmbolsindustrierna) och umgås med motorfolk av olika sorter. Där kan man äta korv och dricka.

Vad sägs om en spontan öl / pizza i stadsparken imorgon klockan 19,30 utan några krav på nånting alls utan bara lite skitsnack eller peppning inför bröllopet på lördag.:fyllisar

vad betyder det? att ni kommer 2 st, eller.:)

Förlåt. Glömde bort att farbror inte förstår slyngelspråket. :D

Men för att översätta så antar jag edert förslag och likaså unge herrn Hockenheim.

***Ironimode off***

Last edited:
Back