Sommarskoj

ska vi planera ngt då TJEJER/killar kooom igen nu! ni som känner varandra jag känner inte er. vad ska vi göra ?
ska ni ha spö av mig i bowling o shot race
kräftskiva
grillning
bira kväll

vad som ??

ska vi planera ngt då TJEJER/killar kooom igen nu! ni som känner varandra jag känner inte er. vad ska vi göra ?
kräftskiva
grillning
bira kväll

vad som ??

Man kan jo ta en öl på Harrys till att börja med.

kräftskiva
grillning
bira kväll

vad som ??

jamen nu snackar vi :tummenupp Jag som spelar Bowling :) Hehe, nice. Jag e på närsom:yoparty

Sommarskoj...

Jag tar första initiativet när det gäller datum, trots att jag åker till Cypern imorgon :tummenupp
Vad sägs om den 29:e aug (för då har jag kommit tillbaka)? Det är en lördag, efter löning och om det är bra väder så kan vi både grilla och gå på Harry´s...Kanske hinns det med lite bowling innan?

Ses/hörs om en vecka.
Ha de bra och tänk inte på mig som kommer ha i snitt 32 grader varmt och BAARAA sol :D

Kan inte då.... är på ornö i sthlms skärgård på kräftskiva.... Är uppbokad nästan varje helg ända in i mitten av okt.... (björn jakt,kräftskiva, grabbfest,30+30 års fest , bilmässa i tyskland,öl och wiskeymässa i sthlm,ledig en helg sen är det älgjakt i en vecka... men efter det kan jag...;)...)

Jag tar första initiativet när det gäller datum, trots att jag åker till Cypern imorgon :tummenupp
Vad sägs om den 29:e aug (för då har jag kommit tillbaka)? Det är en lördag, efter löning och om det är bra väder så kan vi både grilla och gå på Harry´s...Kanske hinns det med lite bowling innan?

Låter som ett bra datum, det kan vi väl köra på :)
Uffe(drasuten) prata om att han ville ha kräftskiva ute hos sig nångång framöver, passar inte 29:e då??
Så kan man dra in till Harry's senare om man vill :fyllisar

det vore kul om ni ville komma ut till gropptorp på en kräftskiva , men harrys skippar jag trevligare att sitta och juna på altanen och snacka lite skit :-) det finns plats om någon vill knoppa över , hoppas många kan komma , det vore kul att veta om ni kommer , jag måste fixa stolar och bord , mvh Uffe ps grill finns för dom som inte gillar kräftor ! öl, vin och nubbe medtages och kräftor förstås :-)

Last edited:
det vore kul om ni ville komma ut till gropptorp på en kräftskiva , men harrys skippar jag trevligare att sitta och juna på altanen och snacka lite skit :-) det finns plats om någon vill knoppa över , hoppas många kan komma , det vore kul att veta om ni kommer , jag måste fixa stolar och bord , mvh Uffe ps grill finns för dom som inte gillar kräftor ! öl, vin och nubbe medtages och kräftor förstås :-)

Går det taxi till Katrineholm efter det då..... :)

Back