Sommarplåga??!!

Denna var askass, men ingenting är värre än den jävla "svennebanan"..... :näsblod

hörde den låten idag inne på en affär.. jävla tur för mig att jag inte hade något sorts vapen att använda på mig själv. Var hur som helst snabbt ut därifrån!

Den är ju lite för gammal för det dock, en sommarplåga ska man inte ha hört för flera år sedan. Tycker åtminstone jag.

Sorry, den är redan påväg.

Spelas friskt i både bilar och på fester här. Jag funderar på att skära fingrarna av de som trycker på play.

vafan vänta en vecka så går alla komersiella "skitradiostationer" ihop och bestämmer att Rihanas senaste "skit" är sommarens hit och sen är livet förstört... Metallica gör en cover på hennes "skit" och sen kan man inte ens lyssna på Bandit utan att höra skräpet! får heltenkelt förlita sig på skivsamlingen!

vafan vänta en vecka så går alla komersiella "skitradiostationer" ihop och bestämmer att Rihanas senaste "skit" är sommarens hit och sen är livet förstört... Metallica gör en cover på hennes "skit" och sen kan man inte ens lyssna på Bandit utan att höra skräpet! får heltenkelt förlita sig på skivsamlingen!

Vilken av hennes låtar har Metallica gjort en cover på? Eller syftar du möjligen på Lillasyster? [YOUTUBE-ID]s7pAr1KpRqk[/YOUTUBE-ID]

Tänkte på lillasyster men kände att umbrella inte var någon bra jämförelse :) så jag hittade på lite eget :)

Nae, reggaetoner på svenska ger mig taskiga vibbar av Chilly & Leafy och Governor Andy.

[YOUTUBE-ID]vplvzLU5OL4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]1t6Mc3yTmzU[/YOUTUBE-ID]

Det är ju inte alla som gör det lika snyggt som Daddy Boastin.
[YOUTUBE-ID]6u_Xqp1TNlc[/YOUTUBE-ID]

Den är ju lite för gammal för det dock, en sommarplåga ska man inte ha hört för flera år sedan. Tycker åtminstone jag.

Menade inte att den skulle bli en sommarplåga, bara att första låten var dålig och att den jag länkade till var bra:) Fast den spelas väl rätt frekvent på radion?:va

Promoe Promoe Promoe.... vafan har du gjort??!?!? Med ett så jävla bra track record borde du veta bättre...

[YOUTUBE-ID]mn4JNBznEt8[/YOUTUBE-ID]

Nu får du allt tala ur skägget... fattar inte ett ord av vad du skriver :tungan

1 april = ex. man skriver ett inlägg som utger sig för att vara helt seriöst menat och absolut sant, ex. "den här låten är så fanatiskt bra", fast det egentligen är bluff och båg och man vill skoja med omgivningen.

saken är den att det inte är 1 april nu :fakta

eller så är det jag som är gammal och inte förstår mig på ny musik :glömdet

Att den kommer spelas på dansgolven i sommar, snälla skona mig! :gråta

"Musik är självdefinierat...kan enbart dömas av lyssnarens öron" Min definition: HELL NO! Jag kan inte vara den ända här som tycker att denna redan är en sommarplåga?

Jag vet vi tar två bröder från söder i Stockholm också tar dessa bland annat hjälp av Gustav Skarsgård som läser en monolog om Stockholm och inte nog med det så samplar de låten från Sash "Ecuador":

[YOUTUBE-ID]-3kkkc-hUDs[/YOUTUBE-ID]Kom på något eget!!:dummer

Bland de mest spelade låt i sommar hos mig kommer bli:
[YOUTUBE-ID]Ci40ae8BlcE[/YOUTUBE-ID]Dizzee Rascal och Armand van Helden med låten “Bonkers”, från Dizzees album “Tongue ‘n’ Cheek”, ligger just nu på första plats på Radio 1:s singellista i Storbritannien.

1 april = ex. man skriver ett inlägg som utger sig för att vara helt seriöst menat och absolut sant, ex. "den här låten är så fanatiskt bra", fast det egentligen är bluff och båg och man vill skoja med omgivningen.

saken är den att det inte är 1 april nu :fakta

eller så är det jag som är gammal och inte förstår mig på ny musik :glömdet
Kanske en kombination... det sägs att ironin är död och jag börjar tro på det:)

Back