Sommarplåga 2010?

På tal om comeback:
[YOUTUBE-ID]bP_0dDjoW_o[/YOUTUBE-ID]

Tror stenhårt på världens kanske bästa låt:
[YOUTUBE-ID]AXoxHStbAFE[/YOUTUBE-ID]

Den här kommer det bli. Var satsar man pengarna?

[YOUTUBE-ID]jFB5hbPrnZo[/YOUTUBE-ID]

Dra åt helvete. Detta var inte bra. :krypaihopifosterställningietthörnochgråta

Denna är helt ok, börjat höras lite.

Öhm va? Jag är redan rejält trött på den där jävla låten. Yeack! :död:

Jag hade en period i livet då jag lyssnade på P3 till och från jobbet. Morgonprogrammet med Kodjo och kvinnorna upplevde jag underhållande åtminstone den tiden. Men musiken. Det finns ingen ursäkt. Den var bedrövlighet i sin renaste form. Ingen människa kan tycka ansiktslös Idol-popdynga är lyssningsvärt. Jag brukade sänka volymen så pass att man knappt hörde, för att sedan höja när de började prata igen.

Lyssnar jag öht på radio, vilket jag närtill undantagslöst aldrig gör, så lyssnar jag på P2. Klassisk musik och befriat från allt vad vulgäriteter heter. :fakta

Nej nu är ju morgonpasset i P3 mest skit. Den enda behållningen på slutet fick ju barn och hörs inte längre.
Nu är det sjukt jobbiga Kodjo som ansträngt försöker göra sig rolig heela tiden och misslyckas kapitalt 98% av gångerna.
Sen har vi de andra två jobbiga kvinnorna som larvar runt bara.

Nej, när det var Olle Garp och Martina Thun (?) så var det ett övergrymt program, men han slutade dessvärre för nåt år sedan och Martina fick barn. :(

Last edited:
Det kommer komma en remix på antingen någon av dessa:
[YOUTUBE-ID]ZX-e39HuTUw[/YOUTUBE-ID]

Eller
[YOUTUBE-ID]6v9at5RlFu4[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Som jag tidigare sa; allt är jävla Black eyed Peas.
ALLTING.
Vad du än hör på är det detta jävla "a-bjabjabjabjabjabjaaabja" som upprepar sig.
Jag är helt fast i min övertygelse. De jävlarna kommer att ta över världen tack vare sin brist på talang.

Jag muttrar och är fortfarande övertygad om att nästan alla låtar hittills på digilista, mm är deras.

Man blir förbannad :mad:

Det kommer komma en remix på antingen någon av dessa:
[YOUTUBE-ID]ZX-e39HuTUw[/YOUTUBE-ID]

Eller
[YOUTUBE-ID]6v9at5RlFu4[/YOUTUBE-ID]

Big butts hoppas jag på.
När jag bodde utomlands var det en galen Skotte som såg ut som Jack black som körde den på skotsk engelska.
Rent förjävligt roligt!

Last edited:
Som jag tidigare sa; allt är jävla Black eyed Peas.
ALLTING.
Vad du än hör på är det detta jävla "a-bjabjabjabjabjabjaaabja" som upprepar sig.
Jag är helt fast i min övertygelse. De jävlarna kommer att ta över världen tack vare sin brist på talang.

Jag muttrar och är fortfarande övertygad om att nästan alla låtar hittills på digilista, mm är deras.
Äh, du är paranoid. Det är ju bara två låtar på P3s digilistas topp-40 som är av Black Eyed Peas. Plus att Interscope har tre andra låtar.

Om jag inte räknar snett så har Lady Ga Ga ensam sex låtar på samma lista. Så hotet kommer nog snarare från henne. Iofs inte alla på topp-40. Men iaf på P3s digilista.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...