sommarn

Det är en POV.1 helmetcam:tummenupp

Tro inte att du får ett + i kanten för att du la upp den här filmen! Du har ju inte gjort ett skit med den Fjanton!:tuttar

Det är ju det som är meningen hahahhaha .
ska inte vara en massa musik å sånt skit ..

sanningen är ju att det inte funkar med programmet

Hittade en annan av era filmer "movie bikers" 9 sek in i den ser det ut som att Jonas Gardell sitter där i vitt Berikställ :)

Snyggt kört, som någon sa tidigare inga idiotomkörningar eller liknande. Man blir grymt sugen på att köra :tummenupp

Last edited:
Oerhört inspirerande film! Farten är väl långt ifrån laglig (det är ju tyvärr inte så kul i laglig fart) men i övrigt så är det ju ingen idiotkörning. Det är vad jag vill kalla ansvarsfullt hojåka! Polisen håller nog inte med men kör vi så här så har vi i a f allmänheten med oss. Lägg gärna ut mer sånt här!

Oerhört inspirerande film! Farten är väl långt ifrån laglig (det är ju tyvärr inte så kul i laglig fart) men i övrigt så är det ju ingen idiotkörning. Det är vad jag vill kalla ansvarsfullt hojåka! Polisen håller nog inte med men kör vi så här så har vi i a f allmänheten med oss. Lägg gärna ut mer sånt här!

ord!:fakta

Riktigt fina filmer grabbar! man känner sig nästan lugn när man kollar på det:) kan inte vänta på att säsongen drar igång igen:yoparty

man blir sugen på att köra nu när ni visar filmer med fint väder. Gutt Ljud med inget vindbrus bra film :tummenupp

Last edited:
Ser ut som Härskogen, eller?
Runt Lygnern är en väldigt rolig väg också. Är det fortfarande avstängt över Fjärås bräcka?

Har samma problem:gråta

Äh, var säker ändå inget att se:gnissla:rolleyes: (Ja, jag var ironisk för den som inte förstod det)

Gå in på youtube, å sök antingen på mitt namn eller hondacbr 1000 rr/929 så hittar du filmen...

Ser ut som Härskogen, eller?
Runt Lygnern är en väldigt rolig väg också. Är det fortfarande avstängt över Fjärås bräcka?

japp det är härskogen.. :yoparty

snyggt filmat :yoparty :yoparty
Vilken djävla abstinens man får.:huvet
Längtar till dagen D :hojcbr

gött att du gillar filmen ,, för å ha filmat får alex stå för han som äger kameran :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...