Sommarminnen

Sporthoj.Com-Tokholm-Torsdagsrunda ner på Södertörn i slutet av juli. Och man blir ju inte det minsta körsugen... ljummen sommarkväll, sköna krokvägar, en fika och massa skitsnack på Rosenhill, och så ut på vägarna igen... suck... Men, snart är det säsong igen! :crash

/B
 

Bifogat

  • tor24juli2003.jpg
    tor24juli2003.jpg
    133 KB · Visningar: 229
4000 pers på bivaröd, och en hel del bra åkning
 

Bifogat

  • övriga 023.jpg
    övriga 023.jpg
    108.1 KB · Visningar: 160
  • om34 024.jpg
    om34 024.jpg
    49.2 KB · Visningar: 115
  • Bild(02).jpg
    Bild(02).jpg
    28.1 KB · Visningar: 151
  • mc39.JPG
    mc39.JPG
    109.8 KB · Visningar: 97
  • mc45.JPG
    mc45.JPG
    79.8 KB · Visningar: 88

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    100.9 KB · Visningar: 223
  • jens1.jpg
    jens1.jpg
    92.5 KB · Visningar: 113
  • 7.jpg
    7.jpg
    62.6 KB · Visningar: 145
  • gnisterskorna.jpg
    gnisterskorna.jpg
    17.6 KB · Visningar: 116
  • gnisterefteråt.jpg
    gnisterefteråt.jpg
    52.8 KB · Visningar: 145
Last edited:
Gårdengänget,stunting uppe på axamo,varmt soligt och posera på atollen,fest med PBR som slutade med ett tvärklot från mavve :lol
 

Bifogat

  • gården.jpg
    gården.jpg
    74.6 KB · Visningar: 162
  • picture261.jpg
    picture261.jpg
    97.4 KB · Visningar: 117
  • samling.jpg
    samling.jpg
    124.6 KB · Visningar: 149
  • klotat.jpg
    klotat.jpg
    46.7 KB · Visningar: 172
Lite minnen frår förra sommaren.....fan va man längtar när man kollar gamla bilder... :tungan
 

Bifogat

  • Min gamla blejd.jpg
    Min gamla blejd.jpg
    88 KB · Visningar: 73
  • hamnen.jpg
    hamnen.jpg
    93.2 KB · Visningar: 134
  • jula.jpg
    jula.jpg
    92.8 KB · Visningar: 81
  • 1.jpg
    1.jpg
    100.6 KB · Visningar: 126
Jag minns sommaren 2003.......*suck*
 

Bifogat

  • Desktop-bild Liten 2.JPG
    Desktop-bild Liten 2.JPG
    66.8 KB · Visningar: 61
  • Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 009 Liten.JPG
    Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 009 Liten.JPG
    136.3 KB · Visningar: 52
  • Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 015 Liten.JPG
    Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 015 Liten.JPG
    73.9 KB · Visningar: 61
  • Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 029 Liten.JPG
    Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 029 Liten.JPG
    134.1 KB · Visningar: 65
  • Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 061 Liten.JPG
    Knäskrap Stora Vika, 2003-08-09 061 Liten.JPG
    97 KB · Visningar: 77
  • Knäskrap Stora Vika, 2003-08-10 029 Liten.JPG
    Knäskrap Stora Vika, 2003-08-10 029 Liten.JPG
    114.7 KB · Visningar: 82
Några fina minnen för mig!

1. Jag slet för livet för att hänga med en av instruktörerna på Kinnekulle! :hoppa

2. Många måndagar på Rörken blev det. :tummenupp

3. Rörken igen! :Bugar

4. Gropiga småvägar framkallar vissa behov! :lol

5. Jag hittade en egen Räserbana ute på vischan nära hemmet! :banana

6. En av många pauser ute vid Gottröra. :)
 

Bifogat

  • chase.jpg
    chase.jpg
    106 KB · Visningar: 67
  • Rörken.jpg
    Rörken.jpg
    45.4 KB · Visningar: 49
  • Rörken 2.jpg
    Rörken 2.jpg
    38.8 KB · Visningar: 62
  • paus.jpg
    paus.jpg
    94.6 KB · Visningar: 94
  • Räserbana.jpg
    Räserbana.jpg
    54.7 KB · Visningar: 85
  • Gottröra.jpg
    Gottröra.jpg
    79.7 KB · Visningar: 105
benkar skrev:
Sporthoj.Com-Tokholm-Torsdagsrunda ner på Södertörn i slutet av juli. Och man blir ju inte det minsta körsugen... ljummen sommarkväll, sköna krokvägar, en fika och massa skitsnack på Rosenhill, och så ut på vägarna igen... suck... Men, snart är det säsong igen! :crash

/B


Skönast hitils!
 
Många Rörken måndagar vart det

Så glad kan man vara när man klarat uppkörningen
 

Bifogat

  • 82.jpg
    82.jpg
    44.9 KB · Visningar: 62
  • liten_IMG_0003.jpg
    liten_IMG_0003.jpg
    97.2 KB · Visningar: 169
Mitt hojminne av den gångna sommaren; hojen halvt sönderskruvad i ett mörkt garage... :rolleyes:
 

Bifogat

  • Pic 113.jpg
    Pic 113.jpg
    47.2 KB · Visningar: 96
Lite bilder, Roadracing em i Anderstorp, lite på slangen, stoppie och streetrace :banana
 

Bifogat

  • Em roadracing anderstorp 2003.jpg
    Em roadracing anderstorp 2003.jpg
    107.6 KB · Visningar: 64
  • i par.jpg
    i par.jpg
    104.9 KB · Visningar: 75
  • stoppie.jpg
    stoppie.jpg
    125.6 KB · Visningar: 50
  • race.jpg
    race.jpg
    49 KB · Visningar: 59
Denna tråd behöver en spark i häcken såhär i vintertider. :)

Inleder nystarten med lite bilder från den gångna RR-säsongens depåliv.

Först ut: WEMI-körning på Gelleråsen, 8/7.
 

Bifogat

  • DSCN2956.JPG
    DSCN2956.JPG
    137 KB · Visningar: 60
  • DSCN2982.jpg
    DSCN2982.jpg
    92.7 KB · Visningar: 85
  • DSCN2985.JPG
    DSCN2985.JPG
    125.9 KB · Visningar: 71
  • DSCN3080.JPG
    DSCN3080.JPG
    115.8 KB · Visningar: 66
Mer från samma tillfälle. :yoparty
 

Bifogat

  • DSCN3088.JPG
    DSCN3088.JPG
    137.4 KB · Visningar: 86
  • DSCN3100.JPG
    DSCN3100.JPG
    87.6 KB · Visningar: 49
  • DSCN3091.JPG
    DSCN3091.JPG
    101.4 KB · Visningar: 59
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top