sommarkris

• Thread starter Thread starter FeJ
  • Start date Start date

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
hejsan. Det är dags för en ny 125:a nu igen. Bor i skåne och våren är på väg i full fart sålde nyss min gamla 125:a men behöver en ny så om nån sitter och gnider på en ktm 125 exc,gasgas 125,wsm 125 hör av er...

ja jag är inte trög har kollat blocket,sporthoj,bike allt jag kan komma på i över 2 månader men inte hiottat nått nära mig precis. Därför jag undrade...

Slipbert skrev:
2067720 ja jag är inte trög har kollat blocket,sporthoj,bike allt jag kan komma på i över 2 månader men inte hiottat nått nära mig precis. Därför jag undrade...

du kan ju sätta ut en köpes annons i stället då...

mm men är så satans körkåt är lixom sol hela dagarna här ingen snö klockrent ju :huvet

Slipbert skrev:
2068161 mm men är så satans körkåt är lixom sol hela dagarna här ingen snö klockrent ju :huvet

du kanske kan säga vad du söker

pris
årsmodel

de finns ju cyklar men kanske inte till de priset du vill ha dom till

01 och uppåt och mellan 20-30 Dem ska vara reggad som lätt mc pallar inte regga och massa sånt...

Slipbert skrev:
2068674 sånn inlägg att skriva sök m.m är så meningslösa iställe för att svara vettigt...
Köp något billigare. Finns ingen anledning att bränna en jävla massa pengar på en 125a. Det går nog att få tag i en DT125R från tidigt 90-tal för ca 10-15'kr, och då får du ut de pengarna för den när du säljer den också.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D