Sommarjobb

Moe

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Hoj
TT600E -97
Ingen som behöver lite extra arbetskraft i sommar? Veckorna det gäller är 22-24 och 28-31. Har jobb på Volvo men det är bara 5 veckor och som student vill man ju gärna dra in varenda extrakrona som går :) Jag är inte så kräsen, har erfarenhet av industriarbete, fastighetsskötsel m.m. Har inte tummen helt mitt i handen och är inte rädd för att ta i om det skulle behövas. Pluggar till civilingenjör på Chalmers så har ni något mer "teoretiskt" är jag naturligtvis intresserad även av det.

Make me an offer I can't refuse... ;)

Ingen som behöver lite extra arbetskraft i sommar? Veckorna det gäller är 22-24 och 28-31. Har jobb på Volvo men det är bara 5 veckor och som student vill man ju gärna dra in varenda extrakrona som går :) Jag är inte så kräsen, har erfarenhet av industriarbete, fastighetsskötsel m.m. Har inte tummen helt mitt i handen och är inte rädd för att ta i om det skulle behövas. Pluggar till civilingenjör på Chalmers så har ni något mer "teoretiskt" är jag naturligtvis intresserad även av det.

Make me an offer I can't refuse... ;)

jobbar på ett bemanningsföretag och vi söker hela tiden duktig arbetskraft. Kolla www.studentconsulting.se
regga cv o sök!=)

Bumpar den här gamla tråden :) Snart sommar igen och dags att göra lite nytta ;) Kan jobba från början av juni till mitten av augusti. Gärna något inom området automation/produktionsteknik, men det mesta är intressant.

Nyheter
Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången