Sommarjobb i Malmötrakten?

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Hej alla skånebor!

Jag gör ett sista desperat försök här om sommarjobb, lite sent är det kanske nu. Är det någon som här som tror att de kan fixa ett sommarjobb åt mig? Jag är villig att göra nästan vadsomhelst, behöver lite pengar nu till sommaren! Hade varit väldigt tacksam isåfall!

MVH Johan

cRoC skrev:
Gärna häromkring också, har 70kr att leva på hela sommaren :tomten

Jag hade ju hoppat in på centersyd och sökt på resturangerna som ligger där. De söker nästan alltid folk, sen kan du ju passa på att hoppa in på Vodafone och handla telefon av mej med :tummenupp

NordhNet skrev:
Jag hade ju hoppat in på centersyd och sökt på resturangerna som ligger där. De söker nästan alltid folk, sen kan du ju passa på att hoppa in på Vodafone och handla telefon av mej med :tummenupp

Jag har faktiskt inte frågat nånstans mer än McDonalds och Willy´s. Dom jävlarna på McDonalds anställde mina 2 kompisar, men inte mig, och de ansökte efter mig. Har dessutom praoat där förut.. sexism :7peta

Ska kolla deras hemsida till att börja med, har för mig att det står om någon affär eller liknande söker medarbetare!

Jag e en sån jobbig jävel som står o tigger pengar för röda korset på gatan :)
100:- /timmen, helsofta arbetstider, massa fina brudar o snacka me på stan. Intressant? :P

Kay skrev:
Jag e en sån jobbig jävel som står o tigger pengar för röda korset på gatan :)
100:- /timmen, helsofta arbetstider, massa fina brudar o snacka me på stan. Intressant? :P

Jag tar två, med ketchup tack... :tungan

Vi behöver få skrapat huset. Kost o logi ingår. :tummenupp

Men nästa gång du ska sova över; säg till att det fattas lakan i sängen! Fast du var säkert så full att du inte märkte det ens... :D

exiteme skrev:
Vi behöver få skrapat huset. Kost o logi ingår. :tummenupp

Men nästa gång du ska sova över; säg till att det fattas lakan i sängen! Fast du var säkert så full att du inte märkte det ens... :D

hahahaha oops. Jag såg bara en madrass o kastade mig ner och det gick att sova utmärkt där tyckte jag, med eller utan lakan ;)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...