Sommarhälsningar

För hans egen del så hoppas jag hans hjärta är ljusblått!! :mad:
Jävla skitresultat, sa jag inte till honom att han skulle kidnappa Sammir eller förgifta hela truppen va, va, va?! :6surkart

Calles föräldrar är i rätten för att de ska skiljas. Domaren frågar Calle:
-Vill du bo hos pappa?
-Nej, Pappa bara slår mig.
-Vill du bo hos mamma?
-Nej. Mamma bara slår mig….
...Domaren säger:
-Det var illa. Vad gör vi då?
Calle säger:
-Kan jag inte bo hos Malmö FF, dom slår ju ingen :arsele

I skrivande stund sitter Damma klistrad framför TVn. Malmö FF - Dynamo Zagreb.

Vilken del av juggesvensken tror ni är starkast?

Han är iaf icke-kontaktbar. Han har helt stängt av den frekvens jag sänder på. *asg*

:D

Ni är ju fladdermöss aka"fladderf-t-or"

Ni ligger på ett spektrum vi inte kan uppfatta hur högt ni än skriker och vill gnälla.

I skrivande stund sitter Damma klistrad framför TVn. Malmö FF - Dynamo Zagreb.

Vilken del av juggesvensken tror ni är starkast?

Han är iaf icke-kontaktbar. Han har helt stängt av den frekvens jag sänder på. *asg*

Micke var som tur var så pass kontaktbar att jag hann meddela att om han väcker sonen när MFF gör mål så är den han som får gå och natta honom. :fakta

Fick också sitta och kontrollera så att han (Micke) andades de sista 5 minuterna.

Jag säger då det. Hetsa upp sig så över några pojkar som spelar lite boll :D :tungan

Enda gången jag hade ens funderat att titta på fotboll var om det hade grävts ner en landmina nån stanns på plan.
Då hade det iaf blivigt lite spännande att glo på :D

En dag kvar nu, på onsdag packar vi bilen och rullar hemåt igen. Vi lämnar 32-34 grader C i skuggan (har varit 36-40 fram till idag) och ca 25-27 grader C i vattnet och kommer hem till... vilket väder? :va

Är det någon idé att åka hem alls?
Ska vi frakta ner hojarna och stanna här istället?

Jag trivs rätt bra med att jobba ett par timmar på morgonen, släntra ner till stranden vi 10, sola tills magen börjar kurra, äta sen lunch vid 15, ta en liten siesta och sedan låta eftermiddagen/kvällen bli lite som den blir. Bio, mysmiddag ute, bara slappa och prata skit, läsa eller whatever. :D

Nåja, 4 veckor går fort som f-n, på fredag är vi tillbaka i Hbg iaf, för den som behöver veta det. :krama

/Yasha (Damma hälsar också, men han tittar på tv... :rolleyes:)

Bifogat

• stobrec.jpg
    stobrec.jpg
    95.6 KB · Visningar: 33
En dag kvar nu, på onsdag packar vi bilen och rullar hemåt igen. Vi lämnar 32-34 grader C i skuggan (har varit 36-40 fram till idag) och ca 25-27 grader C i vattnet och kommer hem till... vilket väder? :va

Är det någon idé att åka hem alls?
Ska vi frakta ner hojarna och stanna här istället?

Jag trivs rätt bra med att jobba ett par timmar på morgonen, släntra ner till stranden vi 10, sola tills magen börjar kurra, äta sen lunch vid 15, ta en liten siesta och sedan låta eftermiddagen/kvällen bli lite som den blir. Bio, mysmiddag ute, bara slappa och prata skit, läsa eller whatever. :D

Nåja, 4 veckor går fort som f-n, på fredag är vi tillbaka i Hbg iaf, för den som behöver veta det. :krama

/Yasha (Damma hälsar också, men han tittar på tv... :rolleyes:)

låter som gotte väder tyvärr kommer ni hem till regn o skit väder:huvet

en fråga skulle ni komma på kräftskivan???

Last edited:
låter som gotte väder tyvärr kommer ni hem till regn o skit väder:huvet

en fråga skulle ni komma på kräftskivan???
Hmm... vi stannar nog. :)

Jag kommer iaf inte, jag har uppdrag i hufvudstaden den helgen. :näsblod Mannen får svara själv, han har somnat framför tv:n. :tuttar

Så klart!

(om det inte vore för att jag sitter på jobbdatorn och den är spärrad för att säkra att vi inte sysslar med så'na nöjen... *L*)

:tungan
Kan förtydliga att Mickes definition av att porrsurfa är SH. Så det var precis det du gjorde.
Som tur är (för Micke) har inte hans företag kommit fram till att det är SH de ska blocka för att öka produktiviteten på arbetstid. :D
Även när han säger att han ska "kolla vad som hänt i världen" så är det SH som avses.

Är fortfarande i chock över att han klarade 1 vecka i Dalarna utan SH. :brinnerup

Kan förtydliga att Mickes definition av att porrsurfa är SH. Så det var precis det du gjorde.
Som tur är (för Micke) har inte hans företag kommit fram till att det är SH de ska blocka för att öka produktiviteten på arbetstid. :D
Även när han säger att han ska "kolla vad som hänt i världen" så är det SH som avses.

Är fortfarande i chock över att han klarade 1 vecka i Dalarna utan SH. :brinnerup
Vad säger du!?!
Finns det en värld utanför SH också!?? :brinnerup

Detta är porrsurfning:
sporthoj.com
motoGP.com
sydskanesemse.nu
google.com med sökord, Casey Stoner, Misano, win 2011

Kan förtydliga att Mickes definition av att porrsurfa är SH. Så det var precis det du gjorde...

:rofl

OMG, som de säger didäringa ynglingarna. Eller sade iaf... en annan är ju gammal och lite efter. Bliven. :rolleyes:

Porr är olika för alla, jag är helt klart inne på den här definitionen av porr, mycket bättre än något annat. Jag har lite andra porrsidor också, som har med dykning att göra och så är jag ju lite av en pappersfetischist också, men det avhandlar vi en annan gång.

MER PORR TILL FOLKET!!! (rätt sorts porr då förstås, vilket INTE inbegriper sökord som vare sig Casey eller Stoner och mannen ligger i soffan igen. Dock är han vaken... :tungan)

*/ ?>
Back