Sommarhälsningar

Damma

Medlem
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Daytona 675
Hej på er alla!

Ville bara säga att jag o Yasha lever är i värmen typ 33 grader o 26 i vattnet.

Har sett en viss tråd om anderstorp o handikapp. I och med jag har gått upp en massa kilo nu på min semester så anser jag att ni bör ge mig ett handikapp på typ 56 sekunder så att jag kan ha någon chans.

Micke jag tar med mig en jugge rom så vi kan ha på vår nästa träff med klubben. ( ni som inte vet vilken klubb det är så är det klubben med män som har har på bröstet)

Ha det bäst, kommer hem den 2 september

Så där kan du ju inte skriva, då tror de ju att jag inte motionerar dig ordentligt! :mad:

:kiss

Sitter ni med datorerna bredvid varandra när ni skriver inlägg? :banana

Kan man kalla det för semester när frugan e med...:rolleyes:
Nä skämmt å sido hoppas ni har det gött. lite avis e man allt jag vill med ligga i solen å slappa.

Ser fram emot romen :tummenupp

Inga tidshandikapp här inte, du får vrida lite mer på högra handtaget.

Rom är gott :tummenupp Har också investerat i någon spännande flaska rom till nästa klubbträff... hög tid nu väl :va

Last edited:
Fint o varmt är det....... enligt nyheterna här nere ska det bli 36 grader imorgon puh.......

Hoppas ni har det bra i norra europa

Ser fram emot romen :tummenupp

Inga tidshandikapp här inte, du får vrida lite mer på högra handtaget.
Rom är gott :tummenupp Har också investerat i någon spännande flaska rom till nästa klubbträff... hög tid nu väl :va
Yasha har en lagrad bacardi och en lagrad brugal som vi måste sätta tänderna i
Lyna er, jag tar stafettpinnen och ordnar nåt men det får bli en höstträff, september är choked.

Damma, du är INTE välkommen hem om Dynamo Zagreb slår ut MFF från Champions Leauge. Förgifta deras mat eller kidnappa deras brasse. Du väljer själv, gör du båda sakerna räknas det som bonus!

:krama till er båda

Gottegrisar! öjöjöjöj inget handikapp för dig den 4:e. Bara ät så mycket du orkar där nere o ät ännu mer efter det så kanske jag har en liten liten chans att få nått snabbare varv än dig.:krama

Last edited:
Nu ljuger du, eller hur:va

Gravitarionen kan inte tillåta att du blir fetare utan att ligga ner.

Flygs du hem på bår i ambulansflyg?

Hur kan Riddiculus vara med i gentlemannaklubben? Var inte en parameter hår på bröstet?

Just det. Det var ju jag som startade den :fyllisar

Nu var det hår på bröstet (och inte i öron och näsa som Silverkvinnan har) som var ett av kraven. Lätt för farbror att förväxla sånt förstår jag. Då man är så gammal som farbror ska man inte vara avundsjuk på vår klubb utan starta en egen klubb istället. Något i stil med "ROH Ready For Retirement" klubben . Ni kan ju prata om hur det var bättre förr, äta katrinplommon och dricka mjölk eller nått :D

Last edited:
I skrivande stund sitter Damma klistrad framför TVn. Malmö FF - Dynamo Zagreb.

Vilken del av juggesvensken tror ni är starkast?

Han är iaf icke-kontaktbar. Han har helt stängt av den frekvens jag sänder på. *asg*

:D

I skrivande stund sitter Damma klistrad framför TVn. Malmö FF - Dynamo Zagreb.

Vilken del av juggesvensken tror ni är starkast?

Han är iaf icke-kontaktbar. Han har helt stängt av den frekvens jag sänder på. *asg*

:D
För hans egen del så hoppas jag hans hjärta är ljusblått!! :mad:
Jävla skitresultat, sa jag inte till honom att han skulle kidnappa Sammir eller förgifta hela truppen va, va, va?! :6surkart

*/ ?>
Back