Sommarfest !!

Skrutten skrev:
2305547

Nä, vi får väl se till att ordna en hejdundrande kräftskiva. Eller vad säger ni?!

E det ok om man inte äter kräftor och tar med ngt annat att äta.. isf.:)

Black Pearl skrev:
2310136 E det ok om man inte äter kräftor och tar med ngt annat att äta.. isf.:)

Det finns väl ingen vettig människa som äter de där vidriga djuren. Jag brukar nöja mig med sprit och trevligt sällskap!

Kräftor är kalasgott, jag knäcker en låda på egen hand när jag inte tramsar med rostat bröd och andra onödiga tillbehör.

En seriös kräftskivare har vit skjorta på sig för det ger oftast en bra bild dagen efter av vad som egentligen hände när man studerar fläckarna i bästa CSI-stil :näsblod

Edit: Det är ju så kul och få sörpla riktigt ordentligt osså :banana

Caffe skrev:
2310271 Kräftor är kalasgott, jag knäcker en låda på egen hand när jag inte tramsar med rostat bröd och andra onödiga tillbehör.

En seriös kräftskivare har vit skjorta på sig för det ger oftast en bra bild dagen efter av vad som egentligen hände när man studerar fläckarna i bästa CSI-stil :näsblod

Edit: Det är ju så kul och få sörpla riktigt ordentligt osså :banana

Erkänn,det är lukten du gillar.

Gustav1 skrev:
2310166 Det finns väl ingen vettig människa som äter de där vidriga djuren. Jag brukar nöja mig med sprit och trevligt sällskap!

Men gud vad bra.. mmm riktigt äckliga är dom.. äter allt skit dom hittar.. kadaver ätande snusk djur.. och så sitter folk o suger på magen på dem.. Uähhh :galen

Långa farbron skrev:
2312149 Erkänn,det är lukten du gillar.

Jag får aldrig nog!

Black Pearl skrev:
2312747 Men gud vad bra.. mmm riktigt äckliga är dom.. äter allt skit dom hittar.. kadaver ätande snusk djur.. och så sitter folk o suger på magen på dem.. Uähhh :galen

Du tänker för mkt, ät bara.

Kan vi börja försöka spekulera om ett datum, börjar bli sugen redan nu :fyllisar?

Pinky skrev:
2313541 Kan vi börja försöka spekulera om ett datum, börjar bli sugen redan nu :fyllisar?

Helger i augusti att välja på är 11-12 samt 18-19. 26:e är det väl Hojride-fest om jag inte minns helt fel.

Annars får vi vänta till andra helgen i september.

Skrutten skrev:
2313603 Helger i augusti att välja på är 11-12 samt 18-19. 26:e är det väl Hojride-fest om jag inte minns helt fel.

Annars får vi vänta till andra helgen i september.

Om man får ha önskemål så önskar jag 2:a helgen i sep., jag e på mc-sem helgerna ovan..:)

JoJoman skrev:
2313361 Johann sagt: Herring fressen oder sterben :4skrika

Du.. då jag hoppas detta inte e en tysk sida.../ kan inte tyska..:)

Den 12,e ska jag på svensexa med bröllop den 19,e.
Jag vill komma ner, dels för att nypa LF i stjärten och dels för att supa BP redlös så jag kan fotografera henne och ett dussin kräftor i bästa priceless-stil

:cdevil

Caffe skrev:
2314369 Den 12,e ska jag på svensexa med bröllop den 19,e.
Jag vill komma ner, dels för att nypa LF i stjärten och dels för att supa BP redlös så jag kan fotografera henne och ett dussin kräftor i bästa priceless-stil

:cdevil

Jaså jaha... :(

BARA därför du vill dit?

Back