Sommarens mål......

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Jag hade som målsättning att göra en 12 o´clock den här sommaren.


det tog 15 minuter :3freak Lite osnygg stil men det kommer.

Snö va det på väg till fältet kan man lungt påstå.
 

Bifogat

  • 12.jpg
    12.jpg
    63 KB · Visningar: 445
  • snö.jpg
    snö.jpg
    92.9 KB · Visningar: 343
snobben skrev:
Grattis då! :fyllisar
Nu e de híghchair 12or som gäller, eller nått :va

Nja... tänkte lära mig det där först... Det vart väl 20 skrap, vissa kontrollerade, vissa inte. Fast det vart ingen krasch.
 
Rigge har photshoppat alltihopa :D

NÄrå, han ägde Tierp några timmar, vi andra blev molokna å åkte hem ju........

MallGroda!
 
För er som inte vet de...........Rigge har lixom lite svårt å hålla sej till sAnningen i bland,,,d kallas för mytomani i sverige sånna bilder finns de gott om å hitta på internät,,,,,,sedan e d bara å låta fantasiiiin flöda å som ni ser så e d inga fel på den delen................... :lol :yoparty MUAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH nä rå keep up the goood work.........face............. FETT ME IMPAD........men den stora frågan e ju hur d gick för denandra hojjen som va me?????????tacksam för svar av the man the myth om han inte har begått landsflyckt å bytt identitet........
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top