Nursey
Utan lem
Var ute på stranden idag och det var helt underbart. Ville dela med mig av sommarkänslan i form av ett par bilder och hoppas folk lägger upp fina kort här som man kan titta på då det snöar eller ösregnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kapten Blåskägg skrev:2128500WTF? Känns som det är ett tag kvar innan badlusten faller på
Var är vi, Irländska Sjön![]()
Men vem är toppkexet på sista bilden?![]()
vbg_snake skrev:2128514Jag bodde på irland i 2 år. Dublin/Blanchardstown. Fy helvete vilket pissväder det va där. Sol i 2 veckor, sedan regnade det konstant.
Hör jag ordet Irland spyr jag, pissland500
DNS (De Naaaart Soyed=the north side) är ju bara för tattare
Kapten Blåskägg skrev:2128500WTF? Känns som det är ett tag kvar innan badlusten faller på
Var är vi, Irländska Sjön![]()
. Dyngblöt..skulle tatt med badkläder. Det var skönt i vattnet.
Nursey skrev:2128673Irish Sea it is. Haha...badlusten föll på så i in i HE..så mycket att jag vadade ut i jeansen..finns kort på det med. Dyngblöt..skulle tatt med badkläder. Det var skönt i vattnet.

Bara att bevisa...Nursey skrev:2128673Irish Sea it is. Haha...badlusten föll på så i in i HE..så mycket att jag vadade ut i jeansen..finns kort på det med. Dyngblöt..skulle tatt med badkläder. Det var skönt i vattnet.
.Men hur varmt/kallt var det i vattnet?Ser fasligt kallt ut...Henken skrev:2128685Bara min dator som vägrar visa några bilder? Man blir ju lite taggad med kommentarer om lökar & andra..grönsaker.![]()
på din dator |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |