Somliga har synpunkter på bilkörning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Du har ingen aning om vart folk kan hoppa ut, cyklister o annat skit, fulla jävlar kan göra precis vad som helst. Dessutom så skrämmer volvo nissarna mig genom att köra fort som helvete o sen tvärnita precis innan dom ska stanna.

så ni som drar 150 inne i stan på kvällarna.... gör inte de! En kompis till mig körde på en stakkars full jävel som nu e kolli. Detta hände inne i stan och han trillade ut genom en buske typ. Gött o ha på samvetet.....

/ Hannes
 
HanneZ skrev:
Du har ingen aning om vart folk kan hoppa ut, cyklister o annat skit, fulla jävlar kan göra precis vad som helst. Dessutom så skrämmer volvo nissarna mig genom att köra fort som helvete o sen tvärnita precis innan dom ska stanna.

så ni som drar 150 inne i stan på kvällarna.... gör inte de! En kompis till mig körde på en stakkars full jävel som nu e kolli. Detta hände inne i stan och han trillade ut genom en buske typ. Gött o ha på samvetet.....

/ Hannes

nej jag har ingen aning om vad som kan hoppa ut och därför kör jag inte fort på såna ställen där det finns någonting som någon kan hoppa ut ifrån. jag kör fort där det är rent på sidorna om vägen.
 
mjo de trodde ja men fick reda på fakta i en tidigare tråd som innehöll ungefär samma inlägg från samma personer!

/ Hannes
 
nej jag är 29 år gammal. jag har bara haft mc-kort denna sommar dock. tidigare har jag bara kört cross och bil. jag skaffade mc-kort och mc för att jag blev så jäkla trött på att åka fast för snuten hela tiden. man måste ju ha så jäkla snabba bilar för att kunna köra ifrån snuten med bil. myyyyyycket lättare med mc.
 
Silwer skrev:
å här har man suttit och låtit som en fabror som berättar för snorgärsen hur det ska fungera.
Så är han jämngamal, så fel det kan slå.
Ja säger ju att det är gubbar som drar upp premien HE HE
 
Silwer skrev:
å här har man suttit och låtit som en fabror som berättar för snorgärsen hur det ska fungera.
Så är han jämngamal, så fel det kan slå.

han e inte mer än 22..... hoppas du fattar det.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top