Som att kicka en moppe

ausson

Riktiga män dricker koncentrerad saft.
Gick med
25 Jul 2007
Hoj
Husa 02 650/Husa 04 650 motarder
Någon som kan förklara lite mer utförligt hur killen bär sig åt http://youtube.com/watch?v=3Mc7lWONGHM
Jo jag kan kicka igång hojen,men jag gör som de flesta andra och klämmer till aningen mer än va han i filmern gör.

jävlar. hahah

när jag kickade husa så kunde jag fan knappt rubba kicken. men ja fick start på den på 2:a kicken iaf :tummenupp

min yamaha är ungefär sådär som i filmen. har kickat igång den med näven :D

jävlar. hahah

när jag kickade husa så kunde jag fan knappt rubba kicken. men ja fick start på den på 2:a kicken iaf :tummenupp

min yamaha är ungefär sådär som i filmen. har kickat igång den med näven :D

Man kickar inte igång med näven.. Man nävar igång den ;)

Lite svårt att höra vad han säger då det verkar som han pratar baklänges i filmen, men jag skulle tippa på att han letar upp precis rätt läge med kolven sen "slirar" han till på dekompen så att kolven får fart.

Ser ut som samma metod som jag använde när jag kickade igång 660:n. Gör man rätt så är det barnsligt enkelt att starta hojen.

haha nävar:yoparty

det är inte så skönt att få bakslaget rätt i näven dock :huvet
btw: blev det bra med fälgarna?

Jajamensan, dom sitter som smäck! Doch har jag tatt av dom nu å har på endurohjulen då jag måste ekra om bakhjulet. Här om dagen flög en eker åt helvete å nåra till var lösa så jag får fixa det. Annars är dom kanoners :yoparty

Jajamensan, dom sitter som smäck! Doch har jag tatt av dom nu å har på endurohjulen då jag måste ekra om bakhjulet. Här om dagen flög en eker åt helvete å nåra till var lösa så jag får fixa det. Annars är dom kanoners :yoparty

åhfan. tur att det inte är säsong då =) hör av er på våren så får vi rejjsa lite =)

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back