Solna Tattare

Stephen skrev:
Oj då.. nej nu ska jag vara snäll mot farbror.... Annars har jag väl ingen nacke kvar efter nästa pubkväll.... :7peta

Egentligen är man ju bra korkad som retar en kille vars överarmar får min nacke att se ut som en svanhals..... :dummer :kocko :lol
hehe, ingen fara. :D
Skall bara se till att du blir så nedsupen att du kryper ut på hörntänderna :fyllisar :zpy

Sweedo skrev:
hehe, ingen fara. :D
Skall bara se till att du blir så nedsupen att du kryper ut på hörntänderna :fyllisar :zpy

Kan ju se hur kvällen artar sig...
MAn vill ju inte lova och sen står man där själv, pruttfull och vinglig. :fyllisar
Jaja.. Vi kan ju alltid supa ner nåt litet moppefucko annars.... :gnissla

Stephen skrev:
Kan ju se hur kvällen artar sig...
MAn vill ju inte lova och sen står man där själv, pruttfull och vinglig. :fyllisar
Jaja.. Vi kan ju alltid supa ner nåt litet moppefucko annars.... :gnissla
Moppefucko? :confused:
Ah, du menar RoLLER!!! :D

Bajen kommer slakta gnägget o överklassmupparna från östermalm nästa år!!

Bifogat

• PICT0023.JPG
    PICT0023.JPG
    104.5 KB · Visningar: 1,859
Davo skrev:
Bajen kommer slakta gnägget o överklassmupparna från östermalm nästa år!!

Nu lugnar vi ner oss här....
Vi ska ju racka ner lite på gammelgubben Sweedo... MAn måste ju passa på här på nätet eftersom man får spö om man gör det IRL..... :fatta!

Stephen skrev:
Vi ska ju racka ner lite på gammelgubben Sweedo... MAn måste ju passa på här på nätet eftersom man får spö om man gör det IRL..... :fatta!
Tycker du får spö här med :fatta!
:hihi

Stephen skrev:

Jag har hört från säkra källor att gammelgubben har fått sina jättearmar från överdrivet rullatorbruk, så se bara till att paja rullatorn nästa gång ni ses så kan du tracka honom bäst du vill....... :rolleyes: :yoparty :yoparty

Davo skrev:
Jag har hört från säkra källor att gammelgubben har fått sina jättearmar från överdrivet rullatorbruk, så se bara till att paja rullatorn nästa gång ni ses så kan du tracka honom bäst du vill....... :rolleyes: :yoparty :yoparty

:rofl :rofl :rofl :tummenupp
Se där ja...
helt rätt...
:Bugar :Bugar

Davo skrev:
:rofl
Du skall få smaka rullator du... :va :fatta!

Sweedo skrev:
:rofl
Du skall få smaka rullator du... :va :fatta!
Oj hoppsan känner visst en liten förkylning komma krypandes så jag kan antagligen inte komma på SH-puben den 6:e. Alltså det jag menar är att jag inte vill smitta farbror, då jag har hört att äldre personer är lite känsliga när det gäller förkylnigar odyl.

Davo skrev:
Oj hoppsan känner visst en liten förkylning komma krypandes så jag kan antagligen inte komma på SH-puben den 6:e. Alltså det jag menar är att jag inte vill smitta farbror, då jag har hört att äldre personer är lite känsliga när det gäller förkylnigar odyl.
Fan, det tar väl din hellshot död på??? :rofl

Sweedo skrev:
Vi tar med Lartes va?
han brukar inte palla så länge :fyllisar
:hihi :banana

I`m on jag ska visa farbros hur man dricker Whisky på allvar :fakta

Ge sig på unga. friska & lovande förmågor sådär utan befog :kocko

Men tyvär så råkar 6:e inte riktig tpassa mig så om Farbror Sweedo kan ge mig ett annat datum så ska jag noh kunna ställa upp i Whisky derbyt

Jag ----> :fyllisar <----Sweedo

:huvet <--- Stephen

Lartes skrev:
I`m on jag ska visa farbros hur man dricker Whisky på allvar :fakta

Ge sig på unga. friska & lovande förmågor sådär utan befog :kocko

Men tyvär så råkar 6:e inte riktig tpassa mig så om Farbror Sweedo kan ge mig ett annat datum så ska jag noh kunna ställa upp i Whisky derbyt

Jag ----> :fyllisar <----Sweedo

:huvet <--- Stephen
Och hur ska jag tolka min symbol???? :va :dummer

Lartes skrev:
Det symboliserar din pannknack dagen efter.

Eftersom du vinner hela räjset :banana
Jippi....... :yoparty :yoparty
Nej... Vi får lura med nåt moppefucko som vi kan supa ner ORDENTLIGT.... Alltid lika kul... :hihi :fyllisar

Jag blir ju dock inte bakfull...Peppar peppar.....

Vi kan ju ta nån som inte behöver köra dan därpå och supa ner han ordentligt.. Rykten säger att EBS är i farozonen.... :rofl

Stephen skrev:
Jippi....... :yoparty :yoparty
Nej... Vi får lura med nåt moppefucko som vi kan supa ner ORDENTLIGT.... Alltid lika kul... :hihi :fyllisar

Jag blir ju dock inte bakfull...Peppar peppar.....

Vi kan ju ta nån som inte behöver köra dan därpå och supa ner han ordentligt.. Rykten säger att EBS är i farozonen.... :rofl
Låter ju skoj det där :mattias

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...