Solkungen - bwahahaa!

geting skrev:
2367186 Dags av avsätta den gubben nu i September.
Ja det börjar kännas som han bäddar för vårt andra mord på statsminister...

Och de är ju inte bra kostar ju miljoner..

Om inte annat så borde han ju dö av hjärtinfarkt pga övervikt snart, det måste ju bara vara en tidsfråga...

geting skrev:
2367277 Om inte annat så borde han ju dö av hjärtinfarkt pga övervikt snart, det måste ju bara vara en tidsfråga...
Ja eller frånskaderna när han fick ett järnrör i pannan.. (ser ju så ut)

geting skrev:
2367186 Dags av avsätta den gubben nu i September.

jaha vem vill du ha då? bodstöm? han som ska spionera på alla i hela sverige lr ? eller moderatstollarna (fuckon)? fuck denna jävla höger / vänster politik må dom suga ku. till tidens ände i helvetet allihop för hur dom förstört landet

Homo skrev:
2367286 jaha vem vill du ha då? bodstöm? han som ska spionera på alla i hela sverige lr ? eller moderatstollarna (fuckon)? fuck denna jävla höger / vänster politik må dom suga ku. till tidens ände i helvetet allihop för hur dom förstört landet
Oj! Det var värst!

prulle skrev:
2367271 Ja det börjar kännas som han bäddar för vårt andra mord på statsminister...

Och de är ju inte bra kostar ju miljoner..

Du får väl bli politiker själv och visa hur landet ska skötas!

Mord verkar högst otroligt - han har ju till skillnad från Palme knappt retat upp någon alls. Han är ju helt okontroversiell!
Det är nog bara hans partikamrater som hatar honom...

Jag tycker det låter som om han skämtar och att det (som vanligt) är ryckt ur sitt sammanhang...

Skulle föredra i princip vem som helst före GP fast jag slipper gärna sossarna överhuvudtaget. Det finns inte en person i detta land som är lika dryg, arrogant och allmänt otrevlig som GP.

UltraMarine skrev:
2367288 Du får väl bli politiker själv och visa hur landet ska skötas!

Mord verkar högst otroligt - han har ju till skillnad från Palme knappt retat upp någon alls. Han är ju helt okontroversiell!
Det är nog bara hans partikamrater som hatar honom...

Jag tycker det låter som om han skämtar och att det (som vanligt) är ryckt ur sitt sammanhang...
Ja kanske.. Jag kan inget om mycket men uttalar mig om det mesta.

Nej det är sant. Men han gör så lite att det retar upp folk, kanske inte tillräkligt dock.

Mennade med mitt första inlägg att det va ryckt från sitt samanhang. Självklart är det ett skämt. Och den som klippte ut det är en hattifnatt som vill provocera..

Av det lilla jag är insat i poletik inser jag att alla bara vill ha kvar sitt jobb och inte att det ska gå bra för sverige. (Inte alltid samma sak.)

geting skrev:
2367290 Skulle föredra i princip vem som helst före GP fast jag slipper gärna sossarna överhuvudtaget. Det finns inte en person i detta land som är lika dryg, arrogant och allmänt otrevlig som GP.

Jo det gör det, han heter Bosse Ringholm...

Själv anser jag att sossarna mycket väl skulle kunna styra Sverige. Men när de måste bilda regering med Miljö- och Vänsterpartiet så funkar det inte alls...

Eftersom man inte får disskutera politik så tror jag att den här tråden kommer att bli låst. Men jag skulle vilja ha EN tråd i OT där man får disskutera politik inför valet. Det kan vara rätt intressant att disskutera. Tråden skulle kunna få vara uppe på prov under tex en kväll och sedan utvärderas, givetvis låsas om det barkar ur helt åt helvete. Men att man har en liten annan tolerans nivå på den tråden än övriga.

Bara en ide

kaZmur skrev:
2367287 Oj! Det var värst!

grrrrr.

blir så jävla trött på dom bara (politikerna) dom lovar så mycket, o så lite händer, vem man än väljer så lär det bli samma dynga ändå i slutet imo.

det finns ju en anledning till att man inte får diskutera politik här, o det är för att alla politiktrådar spårar ur.. katastrofalt

UltraMarine skrev:
2367288

Nä, det är inledningsrepliken :)
Hör hela talet här: rtsp://213.80.95.42:554/sap/gp060501.smil

må gott, Calle

geting skrev:
2367290 Skulle föredra i princip vem som helst före GP fast jag slipper gärna sossarna överhuvudtaget. Det finns inte en person i detta land som är lika dryg, arrogant och allmänt otrevlig som GP.

Men så funkar en bra ledare.

Bortsett från politiken så tror jag att Carl Bildt är den enda som skulle kunna styra ett land bra. Även Göran har den personlighet som bra.

Titta på dom två i en partiledarduell. Hala som ålar, och lyckas alltid att sätta dit någon annan på ett eller annat vis.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman