TrueBlue
Snäll
http://bubblare.se/goran_persson_solkungen2/
Hur vore det att fixa arbetslösheten innan man ger sig på vädret?

Hur vore det att fixa arbetslösheten innan man ger sig på vädret?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det börjar kännas som han bäddar för vårt andra mord på statsminister...geting skrev:2367186Dags av avsätta den gubben nu i September.
Ja eller frånskaderna när han fick ett järnrör i pannan.. (ser ju så ut)geting skrev:2367277Om inte annat så borde han ju dö av hjärtinfarkt pga övervikt snart, det måste ju bara vara en tidsfråga...
geting skrev:2367186Dags av avsätta den gubben nu i September.
Oj! Det var värst!Homo skrev:2367286jaha vem vill du ha då? bodstöm? han som ska spionera på alla i hela sverige lr ? eller moderatstollarna (fuckon)? fuck denna jävla höger / vänster politik må dom suga ku. till tidens ände i helvetet allihop för hur dom förstört landet
prulle skrev:2367271Ja det börjar kännas som han bäddar för vårt andra mord på statsminister...
Och de är ju inte bra kostar ju miljoner..
Ja kanske.. Jag kan inget om mycket men uttalar mig om det mesta.UltraMarine skrev:2367288Du får väl bli politiker själv och visa hur landet ska skötas!
Mord verkar högst otroligt - han har ju till skillnad från Palme knappt retat upp någon alls. Han är ju helt okontroversiell!
Det är nog bara hans partikamrater som hatar honom...
Jag tycker det låter som om han skämtar och att det (som vanligt) är ryckt ur sitt sammanhang...
geting skrev:2367290Skulle föredra i princip vem som helst före GP fast jag slipper gärna sossarna överhuvudtaget. Det finns inte en person i detta land som är lika dryg, arrogant och allmänt otrevlig som GP.
kaZmur skrev:2367287Oj! Det var värst!
kaZmur skrev:2367287Oj! Det var värst!
UltraMarine skrev:2367288
Jag tycker det låter som om han skämtar och att det (som vanligt) är ryckt ur sitt sammanhang...
geting skrev:2367290Skulle föredra i princip vem som helst före GP fast jag slipper gärna sossarna överhuvudtaget. Det finns inte en person i detta land som är lika dryg, arrogant och allmänt otrevlig som GP.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |