Solglasögon

PL0J skrev:
2136954 Dessa brillor är det som gäller, Oakley Gascan! Dom skall jag inhandla snart iaf.. :cool:
Har dessa, jäkligt schyssta!
Mina är med blått irridium glas.
Dock har jag mina Oakley Fives när jag kör båge, de är de enda som får plats i min hjälm..
Har turen o ha en sambo o svåger som jobbar på Synsam, så en del Oakley mm finns i ägo..

I bästa techno anda a'la Antiloop tänkte jag köpa goggles och ha lite sådär fräckt uppe i pannan/håret. Får man stryk om man har det?

Bifogat

• 779722.JPG
    779722.JPG
    12.4 KB · Visningar: 36
  • 779922.JPG
    779922.JPG
    13 KB · Visningar: 36
Heinrich skrev:
2142307 Har dålig koll på det där. Vet att det är ganska klent utbud på Spy i Sverige, svårt att hitta det man verkligen vill ha.
Jag tjackade mina i USA, där har de en hel del att välja på :)

Den som väntar på nåt gott...

Äh, fan vad gay ni är. Köp ett par 200-kronors brillor på Åhléns så slipper ni böla när ni sumpat dom eller satt er på dom. Finns massa sorter som dessutom ser helt ok ut. Eftersom de är så billiga kan man köpa 3-4 par åt gången. Omväxling förnöjer.

Starstriker skrev:
2143986 Äh, fan vad gay ni är. Köp ett par 200-kronors brillor på Åhléns så slipper ni böla när ni sumpat dom eller satt er på dom. Finns massa sorter som dessutom ser helt ok ut. Eftersom de är så billiga kan man köpa 3-4 par åt gången. Omväxling förnöjer.

Åhlens brukar ha riktigt schnygga brills men dom pajar i slutet på sommaren.
Men bara att tjöpa nya frecka på våren.

Till trådskaparen, akte dig för att tjöpa för små brillor, brukar leda till att man ser ut som beavis i beavis and butthead, och då kommer stilpolisen.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul