bikerwoman
Bannad
Hej,nån som bor i Stockholm och vill ut och gasa en sväng idag?? Solen skiner och det är 8 grader!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det du som har den röda kawan som brukar stå på mc parkeringen på stortorget...??ocke skrev:Tänkte skriva samma sak men jag bor i örebro!
Det är ju tok fint väder, det finns till och med
torr asfalt bitvis!![]()
bikerwoman skrev:Hej,nån som bor i Stockholm och vill ut och gasa en sväng idag?? Solen skiner och det är 8 grader!!![]()
![]()
Då måste jag tacka dig för att du lyst upp många grå dagar..!!ocke skrev:japp, en röd x9, iofs så är den grå nu pga all skit!![]()
Sitter och tittar på den nu!
vill inte jobba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hajen skrev:Då måste jag tacka dig för att du lyst upp många grå dagar..!!Varje gång jag ser/hör den maskinen så ryser man i hela kroppen... Bra åksugen är man!!! Det är ju inte många som åker hoj såhär års....
amullo skrev:Jag skulle vilja.. Men gullet står på verkstad o snackar med de andra italienskorna..
Om du har vägarna förbi så får du gärna gasa på lite extra vid skokartongerna nedanför Brickebacken...ocke skrev:Dom ända jag sett som åker hoj denna vecka i örebro är Farbror blå på KTM:en och en kille (eller tjej, en grov tjej) som åker v-max.
Om du säger vart kan jag åka förbi och gasa lite på vägen hem från jobbet!
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |