Solbränna?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Hur länge sitter en icke underhållen solbränna kvar?
Har noterat att det fortfarande ser ut som om jag har shorts på mig pga av solbrännan ifrån i somras. Likaså mörkare områden på fötterna efter sandalerna.
Det e ju inte jettemörkt,men det syns om man tex jämför mot något riktigt vitt som ett normalt badkar.
Kan ju vara jetteområden med Malignt Malinom?:va:huvet:tuttar

En sommar jobbade jag på en dykbåt som "surface cover". Då låg man mycket vid vattenytan och tittade ner på nybörjardykare. På mig hade jag en våtdräkt med avklippta ben och ärmar. Jag fick då en riktigt bra bränna på baksidan benen men inget alls på "övre" låren.

Efter det såg det ut som att jag hade vita kallsonger på mig i 2-3 år för baksidan av låren var så mörka om man tittade bakifrån.

Din bränna kommer säkert vara borta till dess det är dags att skaffa en ny.

Jag har solränder efter badbrallorna året runt .. Men svagare blir dom ju.

Bonnbrännan som jag drog på mig under ett halvår på balkan någon gång under den yngre stenåldern, kunde man fortfarande ana mer än ett år efteråt...

NoPinky, som i vanliga fall genomlider sommaren i olika röda kulörer som försvinner efter nästa dusch... :brinnerup

min kusin somna med handen på min rygg (jag somna också) fick kämpa hela sommaren för att få bort handmärket på ryggen!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back