Sol!!

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Idag är första dagen sen jag klarade uppkörningen som det är bra väder... och jag sitter på jobbet :huvet

Det har ta mig faan regnat varje dag i en hel månad så jag avbröt min semester för att gå tillbaka till jobbet o skjuta upp semestern till det blir bättre väder .... och då... då vänder vädret självklart!!! :mad:

Nu sitter jag på jobbet o vill ut å köra men det blir inte av än på flera timmar då hojen ser ut som en roskilde-camping efter att jag o :tuttar trottsade vädret och åkte till västervik förra helgen i ösregnet som även höll i på hemvägen med resultatet att en über-tvätt är ytterst nödvändig :rolleyes:

Ska man våga hoppa på semestern i nästa vecka eller kommer det mer skitväder om jag ens tänker den tanken??

Fyy vad trist det är o pröjsa onödigt mycket pengar på en maskin som bara står i garaget!!!

Men om alla medlemmar på SH tillber vädergudarna på en gång så kanske någon högre makt tar tag i det hela :Bugar

Nån som ska till Norsholm (torsdagsträff) ikväll??

Ja du... Jävlar om södra Sverige skickar upp skitvädret till Jamtland! Be till väder gudarna ska jag göra...

Äh vafan!!?? Är ni gjorda av socker eller... lite väta är ju bara kul att köra i...!
:tungan
Skämt åsido så håller jag med... Denna sommaren har faktiskt vart usel med tanke på vädret... :mad:

ElDiablo skrev:
Äh vafan!!?? Är ni gjorda av socker eller... lite väta är ju bara kul att köra i...!
:tungan
Skämt åsido så håller jag med... Denna sommaren har faktiskt vart usel med tanke på vädret... :mad:

Det sägs att den kommer SENT i år.

jag ser moln nu :skrämd

Nästa vecka blir det bra väder så du kan med lugn ta ut semester. Men vadå dåligt väder, har kört upp tre däck än i år. Anderson

Anderson skrev:
Nästa vecka blir det bra väder så du kan med lugn ta ut semester. Men vadå dåligt väder, har kört upp tre däck än i år. Anderson

OK?.. Jag tog iofs mitt kort för en månad sen så jag har inte blivit lika udktig på att spendera pengar som du :fart

Jag hade LITE tur ;)

Anledningen till att det var bra väder igår var för att jag tog semester och hämtade min mc i varberg *ler*.

((Datumet var bestämt sedan 2 veckor.. Gissa om jag hade lite tur :Bugar ))

Tyvärr ska jag jobba 2v till, men sen kommer det bli fin-fint väder. Fram till dess kommer det nog bara vara bra på kvällar.. :)

Lightning skrev:
Ja du... Jävlar om södra Sverige skickar upp skitvädret till Jamtland! Be till väder gudarna ska jag göra...
Här har skitvädret varit hela sommaren igenom. Ner med det! :tungan

Gerry skrev:
[Tjejen på Beviks] -Köp inte en sån där (SV650).. Jag hade en sån som första hoj. Du kommer nog tröttna ganska fort.
[Jag] -Hmmm, synd. Jag har precis köpt en...

AJAJAJ... Det va en brud som sa det asså... :tungan

Jag GARANTERAR att det blir fint väder nu.
Jag börjar jobba på måndag igen efter fyra veckors semester. :huvet

Drar till Kos i kväll i två veckor, :fyllisar :Rockbanan , Lycka till ni här hemma, hoppas VERKLIGEN att det vänder nu, men jag vågar fan inte chansa!
//Kongo

Kongo skrev:
Det andra är faktiskt väldigt troligt, men drivis? Nä, blir nog mest is i drinkarna... :tuttar :cool:

Varför väljer man Kos om man ska åka nånstans i två veckor??? :kocko

Jag tycker iallafall att om man ska va borta i mer än en vecka kan det vara värt att slå ihjäl ett par timmar till i ett flyg o åka till ett mer udda ställe utanför EU... :rullandeu

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard