Idag är första dagen sen jag klarade uppkörningen som det är bra väder... och jag sitter på jobbet
Det har ta mig faan regnat varje dag i en hel månad så jag avbröt min semester för att gå tillbaka till jobbet o skjuta upp semestern till det blir bättre väder .... och då... då vänder vädret självklart!!!
Nu sitter jag på jobbet o vill ut å köra men det blir inte av än på flera timmar då hojen ser ut som en roskilde-camping efter att jag o
trottsade vädret och åkte till västervik förra helgen i ösregnet som även höll i på hemvägen med resultatet att en über-tvätt är ytterst nödvändig
Ska man våga hoppa på semestern i nästa vecka eller kommer det mer skitväder om jag ens tänker den tanken??
Fyy vad trist det är o pröjsa onödigt mycket pengar på en maskin som bara står i garaget!!!
Men om alla medlemmar på SH tillber vädergudarna på en gång så kanske någon högre makt tar tag i det hela
Nån som ska till Norsholm (torsdagsträff) ikväll??
Det har ta mig faan regnat varje dag i en hel månad så jag avbröt min semester för att gå tillbaka till jobbet o skjuta upp semestern till det blir bättre väder .... och då... då vänder vädret självklart!!!
Nu sitter jag på jobbet o vill ut å köra men det blir inte av än på flera timmar då hojen ser ut som en roskilde-camping efter att jag o
trottsade vädret och åkte till västervik förra helgen i ösregnet som även höll i på hemvägen med resultatet att en über-tvätt är ytterst nödvändig Ska man våga hoppa på semestern i nästa vecka eller kommer det mer skitväder om jag ens tänker den tanken??
Fyy vad trist det är o pröjsa onödigt mycket pengar på en maskin som bara står i garaget!!!
Men om alla medlemmar på SH tillber vädergudarna på en gång så kanske någon högre makt tar tag i det hela
Nån som ska till Norsholm (torsdagsträff) ikväll??

, Lycka till ni här hemma, hoppas VERKLIGEN att det vänder nu, men jag vågar fan inte chansa!