Sol! Jippi!!!

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Så underbart härligt att äntligen få känna att det e lite sommar i luften... :tummenupp :banana
Har juh inte hänt så många gånger i år. Allt har juh regnat bort...

Så va pysslar alla människor med denna soliga å härliga dag?
Själv önskar jag att jag fick åka hojj idag. Å bara njuta av det fina vädret...

Ha en underbar dag!!! :banana

// Lena

Pysslar o pysslar. Jag leker hemmafru för tillfället. Skall städa, diska, stryka och tvätta. Sen skall jag hälsa på Liwa1 och sen iväg till zoo och handla obegaliga djur som ödlan skall äta..
Imorrn bär det av till Karlskoga för o kika på roadracing :rock

Playa Del Malmö om ett par minuter :cool: Vet inte ännu om jag ska ta Ribban eller nakenbadet vid Sibbarp :D

Håller på att plocka ur lägenheten, men sen blir en hojtur och ikväll blire krogen :)

Finns ju dom som jobbar också. :fakta

Som jag som surfar på SH istället för att jobba. :hihi

och jag tänkte åka hoj, har fått hem massa reservdelar som jag monterat.

30 grader varmt nere i skåneland just nu och min kåpor har precis hämtats från lackeraren... wiiiiiiieeeee!!!! :tummenupp

Jag jobbar och sliter mitt hår...
Gaaah, har massor med tvätt när jag kommer hem... men solen skiner och hojen väntar!!
Blir nog en serie med 1 timmes turer ikväll, mellan maskinerna. :hihi

Hoppar fallskärm! UUUNDERBART! Äntligen en hel dag med strålande solsken och svag vind... :banana

Blev väl en 30 mil med bågen. :banana Kalasväder i Skåne hela dan. Tyvärr börjar semestern gå mot sitt slut. :(

Jag har solat på fm.. Så nu är jag rödare än en Ferrari... :huvet
Var inte alls jobbigt att ha skinnstället på sig när man åkte till stockholm på kvällskvisten..

/Lännström

Har varit ännu finare väder här "i bushen" idag än va det va igår. Weeeiiii!!!!! :banana :tummenupp
Fattar inte riktigt... :va Det brukar juh jämt regna i Tierp. Så fort jag sticker ut snoken utanför dörren så kommer regnet i vanliga fall... :mad:

// Lena

Haft en skön dag med strand o minigolf......men nu suger de lite gashanden.....blir nog en skön kvällstur :tungan

Idag har jag åkt; hela 11 MIL! Var dock ute 4 timmar. Anledningen till att det tog sån lång tid var att man stannade vid olika bad, för att dels kolla på :tuttar, och dels för att jag får så satans ont i höften när jag åkt ett tag, så jag måste stanna med allt kortare intervall under körningarna! :brinnerup :huvet :död :gråta

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard