Sol & Bad

Sådana här trådar borde omedelbart belönas med en banning...(inte ett dugg avis)

Har man en gång vart i egypten så är man inte så avis !

+Finns Dock vissa guldklimpar där som man inte vill ha ogjorda , Rida upp bakom de upplysta MEGASTORA pyramiderna på natten på kameler "Höjdare"

+Kolla in faroernas gravkamare och deras fällor för att förgöra och förvilla gravplundrare" kan upplysa om att med största säkerhet kommer en hel del av gravarna att stängas för allmänheten på grund av att svetten från turisterna får färgen på inskriptionerna att vittra bort :( "

+Hotell magawish utanför hurghada med en av röda havets finaste stränder mindre än 20 meter från bungalowen :banana Och inga försäljare och ingen som helst dricks inom området :tummenupp

- Alla som till varje pris måste sälja nått till en , eller som ska kommentera hur snygg flickvänn man har och hur lycklig man är :huvet

- Maten , jag säger bara , uääääää , inget som tilltalade mej , fick dessutom Chigella på köpet :3freak Skaffa inte den sjukdomen !

- Gillar man öl och sprit så är man toksåld , jag var totalt överlycklig när jag lyckades få tag i ett flak hineken nere i taxfree pyramiden i hurghada " bered dej dock på en pappers execersis utöver det vanliga.

Slutsats en resa som jag definitivt inte vill ha ogjord , men heller inte gör om igen.

Ha det super när du väl är där.
\crille

out4speed skrev:
Har man en gång vart i egypten så är man inte så avis !

+Finns Dock vissa guldklimpar där som man inte vill ha ogjorda , Rida upp bakom de upplysta MEGASTORA pyramiderna på natten på kameler "Höjdare"

+Kolla in faroernas gravkamare och deras fällor för att förgöra och förvilla gravplundrare" kan upplysa om att med största säkerhet kommer en hel del av gravarna att stängas för allmänheten på grund av att svetten från turisterna får färgen på inskriptionerna att vittra bort :( "

+Hotell magawish utanför hurghada med en av röda havets finaste stränder mindre än 20 meter från bungalowen :banana Och inga försäljare och ingen som helst dricks inom området :tummenupp

- Alla som till varje pris måste sälja nått till en , eller som ska kommentera hur snygg flickvänn man har och hur lycklig man är :huvet

- Maten , jag säger bara , uääääää , inget som tilltalade mej , fick dessutom Chigella på köpet :3freak Skaffa inte den sjukdomen !

- Gillar man öl och sprit så är man toksåld , jag var totalt överlycklig när jag lyckades få tag i ett flak hineken nere i taxfree pyramiden i hurghada " bered dej dock på en pappers execersis utöver det vanliga.

Slutsats en resa som jag definitivt inte vill ha ogjord , men heller inte gör om igen.

Ha det super när du väl är där.
\crille

Tackar ..eller ??

Jag har hört att maten inte ska vara den bästa !
men å andra sidan så är vi där för att bada,sola,dyka,fiska va fan man får väl brotta ner en & annan närgången vithaj och lägga i wokpannan med lite grönt :3freak.
33 grader var det idag i El Gouna :D

Och när man tittar ut genom fönstret här hemma och ser hur det snöar :tomten skulle jag tom kunna åka till Afganistan (eller inte) och sola !

3 TIMMAR TILL LYFT :banana

Ha det gott

// TOK :fyllisar

Last edited:
Kl är 04:41 och jag somnade typ 01:00 alltså sovit i drygt 3,5 timmar ändå vaknar man innan kl ringer (satt på 05:00) och jag är hur pigg som helst !
Så vad gör man ? man går upp stoppar in en prilla sätter på kaffe och knappar in www.sporthoj.com.
Vad beror det på ? jag ska upp och jobba !! NEJ då hade man varit trött även om man sovit i 12 timmar och vaknat av en avsug :censored , kan nog bero på att man är lite pirrig inför resan !

Jahopp nu vaknade tjejen,nu blir det väl tjat om att man redan sitter vid burken på detta jävla forum igen :hihi
Ha ha nu sa hon
-vad gör du ?
-jag skriver bara lite på forumet.
-men du satt ju där hela dan igår. :lol :lol :lol

Syns om ett tag

// TOK :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage