Sofiiiiiiiii har en fis på tvären.....

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Hon vill köra både lördag och söndag men kan inte själv lägga upp tråden då hon väl sitter på tronen.

Samling YC 15:30 lördag och söndag.

Jag kommer lördag.

1 Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2 VBK om febern är förlåtande.
3
4
5
6
7
8

Jag kommer Söndag.

1Sofiiiiiiiiiiiiiii
2 VBK om febern är förlåtande.
3
4
5
6
7
8

Last edited:
Borde vi inte sätta igång detta varje lördag eller söndag nu när kvällarna blir allt kortare och TT:n därmed detsamma. Vi kan kalla turen för SHEFPTT (Sofiiii har en fis på tvären turen) :D

• Gilla
Reaktioner: VBK
VBK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du ska ha spö..:smasha

ww ska ju köpa basebollträ nu och han sa att jag fick låna de sen o gå lös me de...oki :)?

:D:D:D

see ya out there, mohaha :crash

VBK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du ska ha spö..:smasha

ww ska ju köpa basebollträ nu och han sa att jag fick låna de sen o gå lös me de...oki :)?

:D:D:D

see ya out there, mohaha :crash

Men vafan, skulle du inte habla êspanol i helgen:4skrika? Eller du har också lärt dig att prioritera nuI istället för att predika för alla andra:arsele

Borde vi inte sätta igång detta varje lördag eller söndag nu när kvällarna blir allt kortare och TT:n därmed detsamma. Vi kan kalla turen för SHEFPTT (Sofiiii har en fis på tvären turen) :D

Riddick, utmana inte ödet. Du vill inte vara där när jag spänner mina biceps o går till attack :D

Men vafan, skulle du inte habla êspanol i helgen:4skrika? Eller du har också lärt dig att prioritera nuI istället för att predika för alla andra:arsele

jo jag ska habla espanol som bara den, suck. tyvärr e det obligatoriskt så kommer inte ifrån de :huvet men tokgazar hem sen så ska nog hinna :tummenupp

Last edited:
Riddick, utmana inte ödet. Du vill inte vara där när jag spänner mina biceps o går till attack :D

jo jag ska habla espanol som bara den, suck. tyvärr e det obligatoriskt så kommer inte ifrån de :huvet men tokgazar hem sen så ska nog hinna :tummenupp

Pratar du om samma sillamuskler som fick träningsverk när jag kröp fram med dig på TT:n

Bring It on... :arsele

Låter bra:tummenupp jävla tur att du kör en r6, har hört att dom e snabba:Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...