Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hur stor?
Ektorp, 2-sits. Längd 175, höjd 88, djup 88.
Visserligen är det IKEA men allting är inte platta paket. En del.ok,men den skickas väl i 2 delar? då borde det ju inte vara svårt att ta den i ens stor kombi?.....
När som helst egentligen, när IKEA har öppet, förutom idag. Jag anpassar mig helt och fullt efter den som är bussig och hjälper mig.När ska leveransen ske?
Jösses! Det måste ha dragit blickar till ekipaget.en sån har jag kört åt min brorsa i min Audi A3 (öppen bagage lucka och spännband)![]()
Visserligen är det IKEA men allting är inte platta paket. En del.
När som helst egentligen, när IKEA har öppet, förutom idag. Jag anpassar mig helt och fullt efter den som är bussig och hjälper mig.
Om herrn börjar peta i ord (och jag är inte alls säker på att du har rätt... ) rekommenderar jag grammatiska genomgångar och dubbla stavningskontroller på framtida inlägg.Var det TVÅ soffor?
(rubriken: Sofftransport från IKEA och hem)
Menade du: Sofftransport från IKEA TILL hem(met)?
Om herrn börjar peta i ord (och jag är inte alls säker på att du har rätt... ) rekommenderar jag grammatiska genomgångar och dubbla stavningskontroller på framtida inlägg.![]()
Eller är det så simpelt att du helt enkelt inte förstod det alla andra förstod?![]()
Nu är soffan hemma och sonen är kalasnöjd!
Tusen tack för hjälpen Mickelin!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden