Soffor i Sthlm´s området sökes.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ska ut & leta en stooor soffa i Sthlm idag, men det finns en uppsjö av olika företag. Någon som vet en butik med rimliga priser eller någon butik som har kampanj på något just nu??

Svar snarast & gärna tips på soffköp. Vill ha en ljusare soffa med divan, gärna en runt 3 m bred. Vill INTE köpa via nätet.

// Ullis

EM, europamöbler brukar ha schyssta divaner för runt 10k. Annars så finns det TONVIS med småfirmor som köper asienimport via container och där får du en skitfin divan från ca 4500:- och uppåt. Det finns massvis av såna företag så något namn har jag ej men köp gula tidningen eller en dagstidning med mycket reklam (eller till och med metro) så finns det garanterat en reklamannons där de säljer just såna möbler.
I västerås finns Billiga Nisses men det är ju en bit... Men du har väl en stor möbel-butik utåt Nacka som sysslar mestadels med vardagsrums-möbler? Jag vet att jag har varit där en gång för några år sedan, en större blå byggnad har jag för mig, längs huvudleden typ.

Vill ha en ljusare soffa med divan, gärna en runt 3 m bred. Vill INTE köpa via nätet.

// Ullis

Vi köpte denna soffa via MIO. Den är antningen 305 eller 280. Vi köpte den som var 280. Den är dessutom djuuuup som f*n om man tar bort kuddarna i ryggen vilket gör att den funkar hur bra som helst som gästsäng.
Pacific%203+Chl(1).jpg

Produktblad:
http://furninovaarchive.iweb.se/archive/produktblad_sv/Pacific_sv.pdf

Tack för alla tips. Jag ska köpa Gula tidningen & sen drar jag till Asko, Soffcentret & ev BOLAGRET....till att börja med.

Skulle va kul om man ramlade över någon "containerlastare", då kan jag betala min senaste p-bot utan att de svider alltför mycket denna månad.

EM har jag glömt bort, MIO har jag däremot kollat. Hittade en soffa där som jag vill ha. ASKO ligger dock 2000 kr under dem i pris för samma modell.

Bara att kränga på sej stället & dra tills Sthlm på en sofftur.

// Ullis

Då blev det en soffa iaf. Den första jag tittade på blev det, trots att jag åkte till andra butiker innan jag bestämde mej. Den är 318 cm bred = STOOOR :)

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu