Socialt umgänge och annat otrevligt

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Socialt umgänge och annat otrevligt på Lördag

Jag tänkte släpa med en musikmaskin och spela lite musik och ha :öl -stuga i café racer på lördag kväll.. Kan det vara något??

Finns det något intresse??

/HW

Last edited:
JAAA, det strider säkert mot några stadgar eller föreningsprinciper att vara lite social på samma villkor som resten av vuxna sverige och om någon klagar så får vi väl starta en tillfällig rörelse och kalla den "reclaim the depå" och sitta utanför på asfalten...

edit: ta med en svart munkjacka utifallatt... men läma gatstenarna hemma!!

/HW

Efterssom jag är helt usel på att komma ihåg folk så har jag gjort det lätt för er istället:
redhead.gif

Eftersom man tillhör Boråsdelen av RR-maffian så är man väl ett tämligen välkänt ansikte i depåerna, men såhär ser jag ut ibland. Jag till vänster, MrGooFy vid ratten. Jag är rädd. :skrämd

DSCN4495.JPG

En till anledning att åka ner redan på lördag då :D

Jag kommer på Lördan för inskrivning å hojbesiktning några koppar kaffe å lite ljugande, är den nån som vill vara fodervärd åt min hoj över natten förresten? Kräver högst måttlig vård, fast lite putsande av McB klagas det inte över..

Eftersom jag börjar jobba klockan kvart i sex på Söndagmorgonen så känns det inte så jäkla kul att lasta hojen vid fem, (tidiga morgnar är inte min paradgren om man säger så). Har fixat ledigt från halv12-hugget så jag hinner med andra träningen att åka å lasta hojen efter jobbet hinns inte riktigt med....

/B

Jag kan passa hojen Björn men jag kommer inte upp förrän tio-elva-snåret.

Hannes förslag är kungligt och jag umgås naturligtvis som fan när tältet är uppe...

Chrille skrev:
Jag kan passa hojen Björn men jag kommer inte upp förrän tio-elva-snåret.

Näru, den lätta går jag inte på... Anar ugglor i mossen å en hel påse full med fula tricks.. :eek:

Hähä.. vi får se hur det blir, jag kanske är kvar till sent, beroende på hur mycket stämning Hannes lyckats piska upp..

/B

Stämning räknar jag med att ni fixar själva, jag skall bara fixa lite förutsättningar åt er!!!!

/HW

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...