SO - Våler

:D
Även en 3e plats är kul:tummenupp

va fan Nillsson betyder det här att man måste köra som fan nästa år för att få köra mot dej allså 2009 känns lite sent att försöka klassa upp sej inför 2008för min del :D :D

:D

va fan Nillsson betyder det här att man måste köra som fan nästa år för att få köra mot dej allså 2009 känns lite sent att försöka klassa upp sej inför 2008för min del :D :D

Än e det inte för sent. det räcker att du vinner dom två sista tävlingarna ju:tummenupp

Bra kört grabbar. :tummenupp

Grattis Per till 3e platsen och till Pjoscar - härligt att du "slog" Swedie. :D :D

*hmmm* visst inte att det fanns inbyggt *ignorera skånekommentarer* här på SH. Måste va en ny funktion :D

Swedie, din "nästan krasch" lät inte så rolig. Hoppas du kan hålla dig på hjulen resten av säsongen.

5. Axxexs följer teamchefens spår, fast utan golv.
6. Jag testade ett depåliv enligt Mossbergs & Jorpes modell. 20 minuter efter att jag gick i mål så rullade jag ut ur depån. SKÖNT!
7. Macke, som inte har någon bra koll på sin hoj, beundrar min puts.

Ahhh, vad kul att se att du lär dig. Om du lär mig köra så skall jag lära dig konsten att hitta saker som finns i en hög. Eller förresten, Sörebo o Jonas får nog ta den lektionen i alla fall:-)

nu har jag lackerat om hojen igen.. puh. iaf med sprayburk. det får inte vurpas mer nu. börjar förlora självförtroende här juh. till och med en parvel som oscar kör fortare än mig... och så kan det ju inte vara.

Nasa? Oddsen lär bli astronomiska... skyhöga... ;)

ja va tror du att jag har räknat med även om det spö regnar så är chansen obefitlig och va har den lovade hjälpen vart då

fan gottis vi ska allt få fart opå dej i år lät de i våras :mad:

jag har ju fan nästa blivit långsammare ska sparka omkull dej och oskar på lördag :mad:

Vad säger du DQ, ska vi dubbelförnedra honom? Vi behöver ju bara en R-hoj med plats för två pers…

Haha, det hade ju varit hur ball som helst :D
Svårt att tänka mig nån värre förnedring än att bli stekt av nån med skjuts ;) Tror dock det skulle vara lite knepigt på Atorp där Gottis har lagt en del bra tider. Men det fanns ju mycket marginal kvar senast... Hade varit kul att veta hur fort det gick!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman