SO/SM Falkenberg 29/30 juni.

Vänter tiden var dryg på lördagen.Men på söndagen då man var lite trött i mössan efter en sen middag på harrys i halmstad :fyllisar så passade man på att ta lite rygg läge i gräset mellan loppen på söndagen :hihi

Men en mycket trevlig helg fick vi även om vädret var lite blandat..

Det blev en lite stökig helg för min del. Många år sedan man var på Falken, lite dåligt med träning på fredagen, mycket väntan, och få varv, regn, upptorkande, regn, och sen äntligen lite torrkörning på söndagen. Körde som en kratta ända fram tills jag rakade till pollisonger innan racet på söndagen, då blev det lite ordning och reda igen.... Nuff said! :D

Körde som en kratta ända fram tills jag rakade till pollisonger innan racet på söndagen, då blev det lite ordning och reda igen.... Nuff said! :D

Jag får nog fan köpa löspollisonger till nästa race, såg att de sålde såna på partaj :banana

Jag får nog fan köpa löspollisonger till nästa race, såg att de sålde såna på partaj :banana

Psst... för den som inte riktigt vågar ta steget fullt ut så har nu Butteriks tagit fram en lösning för den som tillfälligtvis vill ikläda sig rollen som racerförare, eller helt enkelt bara är ute efter att kapa varvtider under en vanlig bandag...:D

49753-4-202945_polisonger.jpg

Väl bekomme!
/Björn

Last edited:
Grymt fina bilder Igelhammar!
Väntar med spänning på bilder från R1000. :)

Back