So long, Muppsala

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Det var kul så länge det varade, hade hoppats på en ytterligare fin sommar med mkt åkande o nya hojpolare.Tyvärr är Uppsala numer inte nått mer än en jävla skitstad med studentjävlar som knullar runt och är otrogna när man minst anar! :huvet :död :finger :machinegu

Kommer sakna vägarna, vännerna och racerepairs! :tummenupp
Nu är jag åter i Småland, rehab och hojkörning står på schemat.

PÖSSS!
 
Ajöken.

Håller inte med dig om staden.....
Men förstår vad du menar :(

Tråkigt att det slutade såhär!
Hoppas du kommer och hälsar på oss nån gång.

Kanske kommer och kikar på något race vi är på så får man bju på fika!
 
Enda killen jag försökt anställa två gånger är tillbaka i myllan. Du blir grymt saknad! Men rehab efter en sådan resa som din görs absolut bäst på annan ort än där det inträffade. Hoppas bara du kommer tillbaka och efter att ha slickat såren (och hittat ny men finare). Ha det bäst, Jonas!
 
Fy fan...
Lider med dig.
Och inte ens fick man träffa dig på en AW :(...
 
Nu ska du inte vara sån. Synd att du råkat illa ut men visst sjutton finns det mer än "studentjävlar" i Uppsala.

Ha det bra, vi ses på någon bana nånstans i sverige... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top