SO-datum ändrade

Kan man inte skriva saker osm andra är nyfikna på så kan man väl hålla mun!! :4skrika

Gustav O skrev:
Kan man inte skriva saker osm andra är nyfikna på så kan man väl hålla mun!! :4skrika

nu förstår jag inte jag trodde man körde 125r på Jylland :va :tungan

Men det är ju så roligt för folk att få påpeka att dom vet lite mer än alla andra hela tiden så låt dem göra det!

För övrigt vill jag gärna veta var/när/hur/varför jag ska köra snart, det här suger.

sege skrev:
Men det är ju så roligt för folk att få påpeka att dom vet lite mer än alla andra hela tiden så låt dem göra det!

För övrigt vill jag gärna veta var/när/hur/varför jag ska köra snart, det här suger.

Du och jag i mitt garage på midsommar med förbundna ögon för att vi kan verkar det bli :crash

Håller med att hela upplägget suger kamelpung, men köra det ska vi jävlar i min lilla låda göra.

sleven skrev:
Du och jag i mitt garage på midsommar med förbundna ögon för att vi kan verkar det bli :crash
:D Det där är roligt på riktigt :D

Borgh skrev:
men enligt kalendern här på sporthoj så krockar dom ju.... fast allt kanske inte e spikat än
SM:et på Knutstorp komemr väl flyttas. SVEMO skulle inte utfärda tävlingstillstånd för SO/SM på samma helg och olika banor.

Gustav O skrev:
SM:et på Knutstorp komemr väl flyttas. SVEMO skulle inte utfärda tävlingstillstånd för SO/SM på samma helg och olika banor.
Jag har fått prel datum om att SMet på Knutstorp kommer att gå av stapel den 12-13 augusti.
Vi har styrelsemöte i HMS på torsdag, så efter det så är det kanske spikat. Jag hör av mig när jag vet mera.

Åsa
HMS Klubbsekreterare

Last edited:
Åsa skrev:
Jag har fått prel datum om att SMet på Knutstorp kommer att gå av stapel den 12-13 augusti.
Vi har styrelsemöte i HMS på torsdag, så efter det så är det kanske spikat. Jag hör av mig när jag vet mera.

Åsa
HMS Klubbsekreterare

Då krockar det ju med ERF... :hihi
ERF'et den 12/8 är ju iofs inre heller "spikat" ännu
Rörigt det här... :va

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back