SO-banketten

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Glöm inte att komma till SO's avslutningsfest i Karlskoga imorgon lördag den 27:e för att antingen ta emot priser eller gratulera de övriga. Platsen är hotell alfred nobell mitt i Karlskoga. Även imorgon lördag kl14 är det som vanligt mötet om vad som komma skall 2008. I övrigt ska vi ha det trevligt och dricka lite kolsyrat för att sedan skryta om årets bravader och kommande års vinster! :-) Vem kör vad osv!

Vi får se, jag rekommenderar folk att ta sig tiden att åka dit så det blir både mer folk och mer roligt.
Jag har helt tiden trott att tillställningen var annordnad för de som kommit på pallen i respektive total men det är alltså öppet för vem som helst?

Jag har helt tiden trott att tillställningen var annordnad för de som kommit på pallen i respektive total men det är alltså öppet för vem som helst?
jo huvudsakligen vinnarna och dess gäster, men de flesta här är nog vän med någon och är van med depåmänniskorna och kan se det som en rolig grej att gå på bankett.

jo huvudsakligen vinnarna och dess gäster, men de flesta här är nog vän med någon och är van med depåmänniskorna och kan se det som en rolig grej att gå på bankett.
Okej, det var där det sprack, jag har inga vänner :död :D

Hoppas ni får en bra kväll :fyllisar

självklart... du kommer ju! då vill alla brudar dit. seså.. åk

förövrigt såg jag dig idag ungefär vid bromma flygfält körande som ett SVIN. Usch o fy :hihi (jag stod i kö på väg hem).

haha
Nej nej du måste ha missat nått... Jag kör inte på gatan de e farligt :D :D

Berätta nu hur det gick, vilka vann pris, vilka fick bäras till hotellet och är det sant att Humlan var speaker :confused:

Med tanke på hur Swedie mår just nu så förmodar jag att dom hade det kul iallafall :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...