Snyggt billigt ställ till tjejen?

KentaR6

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC-R -13
Någon som har bilder eller så på något snyggt ställ till en tjej som e 160 cm o 50kg? Inte allt för dyrt, men inte heller fult! Ska ju matcha mig..=)

Frank Thomas ställen från Alien Moto är skitbra i både pris och skydd, sen e dom snygga oxå.. :tummenupp

Hade jag varit du hade jag köpt det säkraste, till din mest värdefulla ägodel!

Arlen Ness har snygga damställ,yoparty

Mitt Arlen Ness har smakat asfalt 2 gånger men det det håller än :crash

Last edited:
Köpte ett till tjejen från www.polo-motorad.de för nått år sen. Modellen hon har finns inte kvar, men stället var av bra kvalitet, många finesser och billigt. Gav cirka 2300 för jacka o byxa, allt var i svart o grått.

Vill hon ha delat eller odelat? Vi har några varianter på odelade ställ till damer men jag vil slå ett slag för nya Alpinestars Stella Julie som är ett odelat raceställ för tjejer.

Biligt? Nej, men är inte din tjej värd det bästa?

Någon som har bilder eller så på något snyggt ställ till en tjej som e 160 cm o 50kg? Inte allt för dyrt, men inte heller fult! Ska ju matcha mig..=)

Kollla runt på mcbutiker på nätet, dom har ofta nån fyndhörna som det kan finnas i, hittade alpinestars 2 delat för 6000 på lelles! asbra!

jomen visst ska det vara ett riktigt bra ställ, men man klarar sig nog inte så mkt bättre i ett ställ för 20k än ett på rea för 6k... Men hon vill ha ett odelat, snyggt som ser ut som ett tjej ställ.. lite kräsen e hon ju allt!
Hon kollade på Jacka och byxa på Lelles, vita Dainese grejer, men jag tycker att byxorna inte ser allt för säkra ut...
DAINESE YU DAM byxa och jacka... Ett annat alternativ var väl Lindstrands Bora damjacka...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph