Snyggaste stället i världen?

Jag skulle aldrig våga åka med ett Husabergställ, då rasar man säkert :gnissla

Fast ICA-personalen borde ha på jobbet, så dom lär sig lite om service.
 
Rigge skrev:
Jag skulle aldrig våga åka med ett Husabergställ, då rasar man säkert :gnissla

Fast ICA-personalen borde ha på jobbet, så dom lär sig lite om service.
Näe, fy fan. Lägg av!! Jag garvar så jag tror jag spräckte en njure och tappade huvet i golvet... NOT!


Det är fd produktionschefen på fabriken som tar hem de där. Finns både som delade och hela raceställ. Raceställen är rätt ok faktiskt fast lite knepiga i storlekarna tydligen. Leta efter bilder på Åka Jansson (Johansson?) från nån av årets senare tävlingar så ser man det "in action". Då får man dessutom se hans vassa svarta Husa FC600 -99 :tummenupp
 
Rigge skrev:
Jag skulle aldrig våga åka med ett Husabergställ, då rasar man säkert :gnissla

Fast ICA-personalen borde ha på jobbet, så dom lär sig lite om service.
Ja, en Husaberg verkar inte vara något för dig... det är bara för dom tuffa grabbarna... :hihi
 
Har en kompis som hade ett sånt ställ, ser helt okej ut tycker ja. Han klota med det i sommras(överslag vid wheelie) i 110 knyck. Det gick upp i sömmarna lite här och där men nu har dom visst fixat bättre sömmar och skydd, han köpte ett lika dant nu för ett tag sen och det ser klart mycke bättre ut i sömmarna mm. Det var ett 2delat han hade.
 
ser helt ok ut, race förmodligen ännu bättre. Skulle inte gärna köpa temafärg annars, men byter man lär det ju ända bli husa... :D
 
Jag tycker iofs att mitt e rätt ok också...
Måttsytt på Richa-fabriken, med vidare högerknä för mitt knäskydd (slaktade mitt högerknä i diverse crasher) osv.
De tog säkert 200 mått för att sy upp det, tog en djävla tid men det var det värt.
Tja, förutom att jag håller på och tokbantar och måste sy in det en bit snart. Nåja, det är bättre än tvärtom...

Daniel...
 

Bifogat

  • Husaställ1b.JPG
    Husaställ1b.JPG
    37.7 KB · Visningar: 81
  • Husaställ2b.JPG
    Husaställ2b.JPG
    32.7 KB · Visningar: 70
Rigge skrev:
Jag skulle aldrig våga åka med ett Husabergställ, då rasar man säkert :gnissla

Fast ICA-personalen borde ha på jobbet, så dom lär sig lite om service.

Klockren. :D :D :arsele :arsele
 
ypvs skrev:
Jag tycker iofs att mitt e rätt ok också...
Måttsytt på Richa-fabriken, med vidare högerknä för mitt knäskydd (slaktade mitt högerknä i diverse crasher) osv.
De tog säkert 200 mått för att sy upp det, tog en djävla tid men det var det värt.
Tja, förutom att jag håller på och tokbantar och måste sy in det en bit snart. Nåja, det är bättre än tvärtom...

Daniel...


:tummenupp :tummenupp :Bugar :Bugar :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top