Snyggaste sporthojen i rött?

Verkar inte riiiktigt vimla av människor utan liv och med röda välputsade hojar ståendes överallt dock :D

människa utan liv: check

röd välputsad hoj: check

Visserligen en bit ifrån, men rätt mycket närmre än Umeå eller vad det nu var...
Helt standard..nästan. Knappt sutten på dessutom (107 mil) :gnissla

Säg bara till.

Laverda-1000SFC-2005.jpg

den fixar du lätt

<----------------------------:tummenupp

Bifogat

• sp1 bild.jpg
    sp1 bild.jpg
    3.4 KB · Visningar: 348
Last edited:
Utan tvekan den snyggaste hojjen som fortfarande säljs!
Ingen dekaltrimmad dussinhoj.
Och visst är den röd nog?:)

Japp, fruuuktansvärt snygg, vimmlar inte av dem direkt dock :D

:gnissla jädra vidvinkel....

Säkert sagt innan men,R1 lavaröd(-05?)!

Henrik

Jepp!, kruckelimuxet verkar mer vara att hitta ngn som inte gått i ide under dec och har rätt stuk på den för plåtningens tema, det ska inte bara vara rött utan rätt också :)
Vill helst inte använda mig utav sådana som tidigare är plåtade el alltför lika i dess färgsättning :gnissla

Last edited:
Mitt lilla bidrag: 954:an. Numera med singelkuts. Och utan tankskyddet får man lite mer bling bling..

Fiin!

P7240699.jpgsommar-09 017.jpgP9270093.jpg

Annars som sagt, en Daytona eller varför inte
P1230432.jpg

Last edited:
Det är en som har en Desmo här nere i Karlshamn, röd som fan! Tror dock inte han finns på SH :)
Men du hade ju iof redan fotat en Ducce. Annars skulle det nog gå och få tag på honom :)

Ingen på sporthoj som äger en sådan här godisfärgad dårå?
Chirre här på forumet äger ju en grymt blingad, röd R1:a. Han har alltid fin puts på sin "dussinhoj". Om han har den kvar... :)

Sorry om jag upprepar ngt ngn redan hänvisat till, men jag såg inten referens till Chirres hoj.

Chirre här på forumet äger ju en grymt blingad, röd R1:a. Han har alltid fin puts på sin "dussinhoj". Om han har den kvar... :)

Sorry om jag upprepar ngt ngn redan hänvisat till, men jag såg inten referens till Chirres hoj.

Flyttat utomlands/ boendes i Blekinge :gnissla

Nej, nu lägger jag ner det röda, får helt enkelt inte tag på någon inom rimligt avstånd el som kan under dec. Samma ideé fungerar i blått så jag går på Beckers färgkarta och börjar kolla...... :D

Last edited:
Flyttat utomlands/ boendes i Blekinge :gnissla

Nej, nu lägger jag ner det röda, får helt enkelt inte tag på någon inom rimligt avstånd el som kan under dec. Samma ideé fungerar i blått så jag går på Beckers färgkarta och börjar kolla...... :D

Blått ja du då finns det en smurfblå Buell XB9R i Göteborg som skulle kunna putsas upp. ;-)

Vilket Norrby bor du i?

//Andreas

Det finns några stycken röda i Sto med omnejd bland dom som vegeterar i Daytona-tråden, t ex HrHptm. Den nya -09 har en lite aggressivare front, kolla StephanD's blingade. Alla välputsade enligt min norm i a f...

Lycka till, blir säkert helbra som vanligt:tummenupp

Stort tack för alla förslag! :Bugar
Det blir fasiken en Daytona. Hade definitivt inte tänkt på den modellen om det inte hade nämnts här. Grymt! :D

Last edited:
Jämför den röda färgen på italienska bilar och motorcyklar med konkurrenterna från övriga världen. Vilken röda färg föredrar ni?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti