Snyggaste lacken i Stan....

Per Fireblade skrev:
Bra sagt,börja bli lite less på den här tråden...Men lacken va as grym :)

Tycker att det verkar som om många trådar där en viss 125:are gör inlägg spårar ur....

As-tuff lack :tummenupp , synd att du väljer att ta bort den....

@ Mini-knutten och Nopinky som verkar vara humorbefriade och alltidallvarliga personer;

Det var inte särskilt seriöst menat det där med att han inte hade en hoj, men man jag tkr inte man säger att han är dum i huvet för att han har blåröd lackering hojen och klankar ner på honom när man inte ens äger en hoj. VA FAN gör man här då ? Trodde inte det var en "För alla som låtsas lr som gärna vill men ändå inte äger en sporthoj"-sida ....

Mini-knutten;

Fan va ball du är då som drar omkring på en SV 650, värsta machobajken, ännu häftigare att du skryter med att den är (o)strypt, du måste ju vara #1 vid korvkiosken alltså. All credits to you. :tummenupp

Å så lite topicrelaterat igen. Lite annorlunda, det blir en säker blickfångare! :tummenupp

Last edited:
Yamaha_Tobbe skrev:
passa dig han bor i täby, de e där dom tunga boysen bor.. lr nåt ;)

absolut! det borde du ju veta då du själv bor i denna underbara kommun :tummenupp

Tänker inte ens dignifiera lorkans korkade inlägg med ett riktigt svar. Han är uppenbarligen SH:s största moppefucko vars enorma kommunikationsproblem verkar leda till OT-tjafs i varenda tråd han deltar i.

Väx upp din jävla fjortis

Du kommer säkert att vilja svara på detta inlägg då det ligger i idioters natur att alltid vilja komma med sista förolämplingen, men då det säkerligen enbart kommer att innehålla en massa svordomar i klass med "jävla b*g" så kan du väl ta det via pm? Du kan säkert hitta den knappen om du anstränger dig en timme eller två....

P.S - Min hoj är ostrypt eftersom jag inte hunnit monterat stypsatsen än. Angående mitt hojval ville jag inte vara lika tuff som Yamaha_Tobbe som har en R6, eller dej för den delen som kör på en sketen NSR bara för att kunna säga till dina moppefucko polare att du kör "sporthoj" :tummenupp

Last edited:
mini-knutten skrev:
absolut! det borde du ju veta då du själv bor i denna underbara kommun :tummenupp

Tänker inte ens dignifiera lorkans korkade inlägg med ett riktigt svar. Han är uppenbarligen SH:s största moppefucko vars enorma kommunikationsproblem verkar leda till OT-tjafs i varenda tråd han deltar i.

Väx upp din jävla fjortis

Du kommer säkert att vilja svara på detta inlägg då det ligger i idioters natur att alltid vilja komma med sista förolämplingen, men då det säkerligen enbart kommer att innehålla en massa svordomar i klass med "jävla b*g" så kan du väl ta det via pm? Du kan säkert hitta den knappen om du anstränger dig en timme eller två....

P.S - Min hoj är ostrypt eftersom jag inte hunnit monterat stypsatsen än. Angående mitt hojval ville jag inte vara lika tuff som Yamaha_Tobbe som har en R6, eller dej för den delen som kör på en sketen NSR bara för att kunna säga till dina moppefucko polare att du kör "sporthoj" :tummenupp

Du känner dig säkert jaekligt synsk nu när jag svarar på ditt inlägg. Å nej, jag använder inte sådana uttryck, jag växte ifrån det när jag var liten, du kommer säkert dit en dag också. :rolleyes:

Får jag fråga vad jag ska köra för 125a för att den inte ska räknas som "sketen" i dina ögon ? Vad hade du själv för 125a ?

Det är gulligt att vi inte kommer överrens och att du har en massa intetsägande åsikter, men jag tycker att vi lägger ner pajkastningen nu, för det leder ingenvart. Du missförstår bara vad vi säger ändå. Folk som Yamaha_tobbe lr mig själv, är helt enkelt bättre än dig. End of discussion. :D

(Jepp, det finns en gnutta ironi i den här texten också)

Lär dig älska babyblått

Det där är som andra skrivit Retro och rejält coolt/passande nu.
Fixa och trixa till så du behåller det, där med basta :)

Hjälp....

Vilket krig man startat...

Hur fan ska jag lyckas få ihop det här..... Har ju gjort ganska mycket...
Har ju blivit rejält sågad för min planerade skändning av lacken...
Men jag har vet inte om jag lyckas plocka ihopd et här så det blir snyggt utan att lacka om ramen igen... usch, jag skulle aldrig ha frågat ;-)

Bifogat

• samling.jpg
    samling.jpg
    105.7 KB · Visningar: 201
  • silver.jpg
    silver.jpg
    116.9 KB · Visningar: 154
Back