kamikaze.MC
...
NoPinky skrev:Så du menar på fullaste allvar, att en som inte har någon hoj inte får ha en estetisk åsikt?
precis, korrekt uppfattat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NoPinky skrev:Så du menar på fullaste allvar, att en som inte har någon hoj inte får ha en estetisk åsikt?
Nu var det ju inte dig som jag citerade, men du kanske inte är nog smart för att förstå det...Yamaha_Tobbe skrev:precis, korrekt uppfattat![]()
Bra sagt,börja bli lite less på den här tråden...Men lacken va as grymwonderwizard skrev:LÄGG NU AV MED ATT KASTA SKIT PÅ VARANDRA![]()
Per Fireblade skrev:Bra sagt,börja bli lite less på den här tråden...Men lacken va as grym![]()
Yamaha_Tobbe skrev:passa dig han bor i täby, de e där dom tunga boysen bor.. lr nåt![]()
Yamaha_Tobbe skrev:passa dig han bor i täby, de e där dom tunga boysen bor.. lr nåt![]()
mini-knutten skrev:absolut! det borde du ju veta då du själv bor i denna underbara kommun
Tänker inte ens dignifiera lorkans korkade inlägg med ett riktigt svar. Han är uppenbarligen SH:s största moppefucko vars enorma kommunikationsproblem verkar leda till OT-tjafs i varenda tråd han deltar i.
Väx upp din jävla fjortis
Du kommer säkert att vilja svara på detta inlägg då det ligger i idioters natur att alltid vilja komma med sista förolämplingen, men då det säkerligen enbart kommer att innehålla en massa svordomar i klass med "jävla b*g" så kan du väl ta det via pm? Du kan säkert hitta den knappen om du anstränger dig en timme eller två....
P.S - Min hoj är ostrypt eftersom jag inte hunnit monterat stypsatsen än. Angående mitt hojval ville jag inte vara lika tuff som Yamaha_Tobbe som har en R6, eller dej för den delen som kör på en sketen NSR bara för att kunna säga till dina moppefucko polare att du kör "sporthoj"![]()
mini-knutten skrev:P Angående mitt hojval ville jag inte vara lika tuff som Yamaha_Tobbe som har en R6
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |