Snyggaste killarna på Sporthoj... (poll)

Vem är fränast?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag lade en stödröst på den där Hagster. Han hade ingen och det gjorde mig lite ledsen så jag lade en uppmuntrande röst.

:7peta

Fast egentligen ville jag inte rösta på nån av de uppräknade, helt galet urval.
 
duckie skrev:
Jag lade en stödröst på den där Hagster. Han hade ingen och det gjorde mig lite ledsen så jag lade en uppmuntrande röst.

:7peta

Fast egentligen ville jag inte rösta på nån av de uppräknade, helt galet urval.

Ja, jag vet.....helt sjukt dåligt....hehe
 
Dom snyggaste killarna är ju inte med på röstvalslistan,så hur ska man kunna rösta då?blir jag tvungen att ta ngn,så blir det nog Rejvis han är rätt så cool!
 
Åhhhhh.... så många godingar.... det går bara inte att välja ut en. :brinnerup :D

Jag skiter i att rösta... men jag måste ärligt säga att Swedie såg förjävla söt ut i kostym. :)

Tjing!!!
 
Kom igen nu va!
Jag är snygg (speciellt i skinnpaj), sportig (får hjärtklappningar när jag öppnar ytterdörren), gillar hästar (hästar gillar inte mig) och är en jävel på att kyssas (:pannkyss)
Vad mer kan ni önska? :D


edit: Jag har även en feminin sida (allt för min långa farbror)
 

Bifogat

  • DSC00174 (Medium).JPG
    DSC00174 (Medium).JPG
    32.2 KB · Visningar: 338
  • DSC00157 (Medium).JPG
    DSC00157 (Medium).JPG
    79.9 KB · Visningar: 71
  • DSC00404 (Medium).JPG
    DSC00404 (Medium).JPG
    35.4 KB · Visningar: 49
  • DSC00286 (Small).JPG
    DSC00286 (Small).JPG
    30.6 KB · Visningar: 59
  • kaZmur i bh.jpg
    kaZmur i bh.jpg
    19.9 KB · Visningar: 581
Last edited:
Hagster har inte varit online sen den 17:e. Så länge trådstartaren inte ringt honom så har han heller inte blivit tillfrågad :)

IRMC
 
Swedie har ju uppvisat en sådan bredd i stil (från fillingar :hihi till kostym) så får han min röst.
Hagge - även om du e min bitch - mera huuuud grabben !!!! :tungan
 
MYCKET underhållande tråd... Fler bilder åt oss tjejer :tummenupp

BTW: Jag har inte röstat än. Och jag går att köpa... :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top