Snyggaste killarna på Sporthoj... (poll)

Vem är fränast?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
Kolla killen, kolla han kan köra oxo:)
 

Bifogat

  • Rave_Kinne.jpg
    Rave_Kinne.jpg
    119.6 KB · Visningar: 116
HanneZ skrev:
Varför så suddig? Du har ju lagt ut massor med knivskarpa bilder på dina zxr du hade...

Det är ett automatiskt filter här på forumet som känner igen vissa mönster i datan som är själva jpg-bilden. Det där mönstrena bildas inte hur som helst utan beror på vad som porträtteras. Saker suddas som bör suddas.


Most wanted, du rösta väl på mig va kompis?? :pannkyss
 
Caffe skrev:
Det är ett automatiskt filter här på forumet som känner igen vissa mönster i datan som är själva jpg-bilden. Det där mönstrena bildas inte hur som helst utan beror på vad som porträtteras. Saker suddas som bör suddas.


Most wanted, du rösta väl på mig va kompis?? :pannkyss
ahhh, IRMC
 
anntagningskommiten måste va mutad, vart e jag?!


edit: kan ju vara ett tekniskt fel oxo.

/N
 
Last edited:
Hos mig ser den ut så här? Är det samma filter som drabbade most_wanted? :D
 

Bifogat

  • jag2.jpg
    jag2.jpg
    15.8 KB · Visningar: 62
Rejvis är ballast på sh.com. Grymmaste kommentarena och hård som granit :yoparty :yoparty :yoparty :tungan
 
sege.jpg


Jaja, ge upp bara. DIREKCT.

Gratis KLAMYDIA till alla flickor!
 
RocketQueen skrev:
Ja du killen. Fråga Don juan och de andra på listan.


Tja efter att ha tittat efter hur många som röstat, 53pers och att det antagligen inte finns så många tjejer på det här stället så tror jag nog att jag backar långsamt bakåt från denna tråd.


Som svar på det du skrev, vem fan vill ha nån spinkig kille i skinkläder?
Rätt gay tycker jag :näsblod

Manligare med en pucko trimmad cross :gnissla


Bara gays i pollen, bara gays..... :hihi
 
The-PatriX skrev:
Tja efter att ha tittat efter hur många som röstat, 53pers och att det antagligen inte finns så många tjejer på det här stället så tror jag nog att jag backar långsamt bakåt från denna tråd.


Som svar på det du skrev, vem fan vill ha nån spinkig kille i skinkläder?
Rätt gay tycker jag :näsblod

Manligare med en pucko trimmad cross :gnissla


Bara gays i pollen, bara gays..... :hihi

E väl inget fel med killar i skinnkläder! :drool :kär

// Lena
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top