Snyggaste fighterna jag sett

Eftersom det snackas fighter här så vill jag bara skriva att en fighter som har potential att bli hur jäkla grym som helst när det är klar är denna http://www.sporthoj.com/annonser/?id=38213 Jag vill verkligen köpa rubbet, synd bara att man inte har pengar, plats och ork att köra tvärs igenom hela sverige... och så får man ju inte köpa fälgar, skivor och sving heller. Attan.

blom skrev:
2348671 vad är det som är så ombygt på den då:va

Måste en streetfighter vara megameckad för att få kallas just streetfighter ??
Kan den inte va jäkligt snygg ändå?? :va

Jag tycker iaf att den är skitsnygg! (inte bara för att det är en gul/svart yamaha, men lite kanske :) )

Gottschalk skrev:
2349142 Måste en streetfighter vara megameckad för att få kallas just streetfighter ??Kan den inte va jäkligt snygg ändå?? :va

Jag tycker iaf att den är skitsnygg! (inte bara för att det är en gul/svart yamaha, men lite kanske :) )

:tummenupp Min är med en streetfigher, en v-rod kan vara en streetfighter, jag anser det sitta i betraktarens öga, inte hur hojen ser ut, för att få kallas streetfighter:tummenupp

lahi skrev:
2348763 Eftersom det snackas fighter här så vill jag bara skriva att en fighter som har potential att bli hur jäkla grym som helst när det är klar är denna http://www.sporthoj.com/annonser/?id=38213 Jag vill verkligen köpa rubbet, synd bara att man inte har pengar, plats och ork att köra tvärs igenom hela sverige... och så får man ju inte köpa fälgar, skivor och sving heller. Attan.

men framgaffeln tar du väll:confused:

Mr Helmut skrev:
2349248 men framgaffeln tar du väll:confused:
Mmmm, jag vill verkligen, men pengarna tog slut idag :( Tidigare idag tänkte jag "äh, vafan, jag betalar av hela mitt billån", så just nu är det lite ont på pengar :rolleyes: Snacka om impulsavbetalning. Får se om jag ångrar mig imorgon :hihi Gaffel får nog vänta en stund till...

dwestlund skrev:
2348690 och billigaste, Pris: 4 500:-
/D :tomten

Ja den var ju billig och bra. Den går kanske inte ihop till mitt röd-vita berik ställ men det kan man ju ta för det priset. Jag bor ju alldeles intill. Undrar om man ska ringa i morn.

:hihi

blom skrev:
2349265 ja men herre gud den är ju inte många % från orginla
http://www.blocket.se/vi/7585702.htm?ca=8_s

Det är ju perfekt !
Köp en ny yamma, rensa baken, sätt på ett slip-on och ta bort speglarna = en skitsnygg streetfighter !
Varför krångla till det ??

Måste man köpa en 15 år gammal gixxer och lägga 1000 timmar i garaget för att få kalla det en streetfighter??

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...