Snyggaste fightern jag sett nån gång!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Iag satt jag och pimplade bira på Aveny 10 i gbg och så kommer den snyggaste fightern jag nånsin sett.
Verkade vara en gammelgixxer? med cromad ram och highpipes monterade under sadeln och enkelsving?. Sedan hade den halogenstrålkastare.
Den var så nice så att alla vid bordet blev tårögda.
Jag e nu lite lätt packad efter mina 6 starkisar men jag kan svära på att den var snygg. Undrar vem som ägde denna underbara skapelse:)
Min kompis första ord efter att han settb hojen var att man kanske skulle köpa en gammelgixxer och bygga en...

//M

Jadu! Jag blev tårögd av av en ful Supermotard idag... det är fusk att ha en gathoj. Blir ju lite körsugen...

äh! får väl köpa en CBR1000RR... :rolleyes:

Folk som bygger "Tyskt" måste sakna en kromosom eller fått stryk som barn. Fulare hojar får man leta efter :jisses :whip

Jag förstår ingenting... :va

går folk fortfarande till aveny10 efter all skottlossning där varit?
visserligen, nu när dom har satt upp skottsäkra glas så borde de väll va hyffsat säkert å gå dit.. =)

Mingves skrev:
Iag satt jag och pimplade bira på Aveny 10 i gbg och så kommer den snyggaste fightern jag nånsin sett.
Verkade vara en gammelgixxer? med cromad ram och highpipes monterade under sadeln och enkelsving?. Sedan hade den halogenstrålkastare.
Den var så nice så att alla vid bordet blev tårögda.
Jag e nu lite lätt packad efter mina 6 starkisar men jag kan svära på att den var snygg. Undrar vem som ägde denna underbara skapelse:)
Min kompis första ord efter att han settb hojen var att man kanske skulle köpa en gammelgixxer och bygga en...

//M

kan du inte banka ut en bild ur ditt huvus så jag får se hur den ser ut!!? :tungan

Det var inte nån av de fula tyskbyggen som visades på bild.

Den hade USD dämp, singel bak. Kromad ram och så var det en bakdel som liknade en ducce 996 med samma dubbla utblås.
Dock tror jag den hade en rak 4a så en ducce var det inte igrund o botten. Den hade samma ram som den kromade hojen på bilden ovan men var så mycket snyggare.

//M

Swedie skrev:
Jadu! Jag blev tårögd av av en ful Supermotard idag... det är fusk att ha en gathoj. Blir ju lite körsugen...

äh! får väl köpa en CBR1000RR... :rolleyes:
svidi joina nu och köp motard.. kan det bli roligare :yoparty sladda stopa och slanga. smäckar du så är det nästan gratis :)
du vet väl vad en motard har kört för tid på G-åsen 1,15 :D det körde väl du med

Motard är sååå mongo! Hatar de där gräsklipparmotorerna (låter iaf så). Och på rakorna låter det som det är fel på motorn. Absolut skithojar.

Swedie skrev:
Motard är sååå mongo! Hatar de där gräsklipparmotorerna (låter iaf så). Och på rakorna låter det som det är fel på motorn. Absolut skithojar.
men oj så fort dom går :D
limpans gjorde 206 på mätaren :yoparty

blom skrev:
men oj så fort dom går :D
limpans gjorde 206 på mätaren :yoparty
piss2.gif
supergaymotard

Det är Gixxer 1100 motor, vattenkylda varianten, framgaffel från Gixxer 1100, bakdel från Ducati 916 (skarpsynt) och Martinram, som är kromad, inte polerad.
Snackade med snubben på GP förra helgen, mycket häftig hoj måste jag säga.
Svingen från en Triumph, föregångaren till 955an tror jag.
Tyvärr har inte jag heller några bilder. Det hade tagit honom två år att bygga.
Tanken är också Martin.

//Anders.

UnderDOG skrev:
Det är Gixxer 1100 motor, vattenkylda varianten, framgaffel från Gixxer 1100, bakdel från Ducati 916 (skarpsynt) och Martinram, som är kromad, inte polerad.
Snackade med snubben på GP förra helgen, mycket häftig hoj måste jag säga.
Svingen från en Triumph, föregångaren till 955an tror jag.
Tyvärr har inte jag heller några bilder. Det hade tagit honom två år att bygga.
Tanken är också Martin.

//Anders.

Då var jag inte helt fel ute då:)

Jag satt o tjatade med polarna så jag ville inte gå fram och snacka med killen...

///M

UnderDOG: Martin ?!!!? Då vill jag ha bilder till min site !
Kan du kanske beskriva den mer ? Vem äger den?

Sällsynt att se dem på gatorna...

Tjena!

Jag köpte mig en FIghter i förrgår, med Martinram, Gixxer 1100 -94 motor 750 sving mm.
MYCKET nöjd med den , än så länge..

Finns det inga bilder på denna med triumph sving!?

Dålig bild...

MVH Fredde

Bifogat

• 410978_gbl_s.jpg
    410978_gbl_s.jpg
    35.6 KB · Visningar: 331
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026