Snyggast, Hornet eller Monster?

Vilken är snyggast?


  • Antal röstningar
    0
Svarar faktiskt Monstern tveklöst på denhär frågan trots att jag kör japs själv... :)
 
Jävlar vad jämt. Jag jämnade ut det till 40-40.
Hornet kraftigare ballare o snyggare helt enkelt. Ivissa fall kan monstern va snygg men i mitt fall var det ett lätt val
 
Den "nya" gråmatta färgen på horneten är oslagbar. Med dubbla yoshipipor blir det inte sämre.
 
Monstret är snyggast!!! :yoparty fattar inte varför vi diskuterar detta, svaret är ju såå självklart :arsele
 
Monster så klart. Och som nämts... S2R är ju sååå läcker. S4R i all ära men ska det vara Monster ska det vara luftkylt.
 
Hornet är snyggast.
Verkar råda delade meningar om det dock.

Det står 55 vs 55 nu
Ganska otroligt
 
50-50!!

Nu e jag förvånad över att 50% av sporthojsfolket kan välja Monster när Hornet är den överlägset finaste streetfightern!!! Är det barahälften av er som hänger här som har smak?!! :rolleyes:
 
MONSTER!

som ägare av en radfyra måste jag ändå säga att v-twin låter fantastiskt mysigt. och ducati har sannslöst vackert ljud, ryser bara jag tänker på det :)

sen att det är rörram på den säger allt :P (jag äger även en norton atlas '64 med featherbed ram om det säger någon nått!)

/xf
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top