Snyggast färgsättning på gixxer 1000´05

Vilken färgsättning e snyggast?

• Antal röstningar
    0
silver/svart var snyggast... Tycker ändå att hojen och ljuddämparen är rövfula, men jag lär mej nog gilla den.. som med dom flesta andra sporthojar.

Blå/vit, en Gixxer SKA vara blå/vit...
Visst dom andra färgsättningarna är åxå snygga, men en Gixxer är inte en Gixxer till 100% om den inte är...just det, blå/vit.... :Bugar :D :tummenupp :yoparty :banana

Närå, skämt åsido, Ni får gärna ha Gixxrar i rosa, bruna, koppar, ja vilken färg Ni än kommer på, men JAG kommer aldrig att införskaffa mig en Gixxer i nån annan färgsättning än blått och vitt, så de så!
( Uups, :rolleyes: kom på att jag haft en röd/svart 1100R en gång i tiden...men det kommer jag aldrig att erkänna för nån om Ni skulle tala om det för nån, jag bålnekar tills jag dör.... :D

Ja, just det åxå...
Nån skrev på första sidan i denna tråd nåt om jubileumsmodellen...
Jag säger bara...R-O-C-K-A-R :yoparty :yoparty

Last edited:
spelar egentligen inte roll vilken färg det är. lika SNYGG ändå! men ljudisen bör du byta ut genast

Här e en bild på GSX-R 750 med jubileums färgerna. Dock hör den inte riktigt hit just nu men bara så att alla ser :)

Bifogat

• gixxer_750 cc jubileum.gif
    gixxer_750 cc jubileum.gif
    63 KB · Visningar: 159
gixxer_chrille skrev:
Här e en bild på GSX-R 750 med jubileums färgerna. Dock hör den inte riktigt hit just nu men bara så att alla ser :)

Gillar inte 80-tals modet :zpy

EDIT: tycker dock det är kul att dom tar upp just den färgsättningen igen.

gixxer_chrille skrev:

Inte dom snyggaste färgerna kanske,men kul med lite nostalgi..

Men blå sadel... :zpy

gixxer_chrille skrev:

E det nån annan än jag som har märkt att den har kraschpuckar och slitsade bromsskivor som original? Undrar om de har ändrat diametern på bromsskivorna? fälgarna från -04 passar väl lika bra? Nån som vet???

:slicka
maxximus skrev:
En gixxer borde BARA & ENDAST tillverkas i blå-vitt. BASTA!!

De andra färgsättningarna e ju skitfula!!

Originalblåset e inte fult! Det e bara annorlunda:)
Aftermarketprylarna åker på så snabbt de finns ute på marknaden.

så här ser Yoshis titanblås till -05:an ut, very nice indeed:)

Kan bara hålla med om att Blå/vitt e suzuki in i benmärgen :Bugar

(Ps Fett rör det där :yoparty )

Edit:Blå/vitt leder :slicka

Last edited:
Konservativ som man är så är det svart / silver som gäller :tummenupp

Blåvitt hör hemma på dom gamla gamgixxrarna så man kan drömma sig tebax till våren -85, då man fick den första bekantskapen med en milstolpe i hojhistorien... :Bugar :Bugar

Vit Blade skrev:
Lägg en personlig lack!!!

jag byggde om den lite.

eftersom jag är alltid har tyckt om 2takt så var jag tvungen att slänga på en jätte krök med orginaldämparen ( den är ju så vacker ) sen slängde jag dit en skylt hållare och baklyse ala honda mt5, lite blinkers och fixade lite med frontkåpan ( bättre aerodynamik osv ) . Och sen var lacken så tråkig så jag slängde dit lite flames.Nu finns det plats för barnet också, E märkt barnstol.

Bifogat

• GSXR1000CK5 black_grey.jpg
    GSXR1000CK5 black_grey.jpg
    108 KB · Visningar: 97
spectre skrev:
jag byggde om den lite.

eftersom jag är alltid har tyckt om 2takt så var jag tvungen att slänga på en jätte krök med orginaldämparen ( den är ju så vacker ) sen slängde jag dit en skylt hållare och baklyse ala honda mt5, lite blinkers och fixade lite med frontkåpan ( bättre aerodynamik osv ) . Och sen var lacken så tråkig så jag slängde dit lite flames.Nu finns det plats för barnet också, E märkt barnstol.
Schnuuggg! :yoparty

EDIT: Eftersom jag har svårt att tro att det kommer en "special edition" (ovan) väljer jag den blå/vita...

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...