Snyggast allväderställ?

Mingves skrev:
Jag var och kolla på Lizrdbrallan idag :yoparty Den e ascool! Jag har lagt undan dem nu i citycammo, skall testa både den och den svarta. Pascayabrallan verkar fin med.
Dock blev jag grymt besviken på Capricorn, kändes billig i tyget, dessutom sladdrig:gnissla
Så nu blir det nog lizard och geckon, ev nån annan jacka men brallorna blir det! Ev kanske det blir halvarsson Mufti eller magic jackan...måste testa lite...
Är det stor skillnad om man kan koppla med dragkedja ihop bralla och jacka?

Köpte bara byxorna..... Men visst måste det bli skillnad med dragkedja mellan... känslan av ett helt ställ.......eller???

Rasorblade skrev:
Köpte bara byxorna..... Men visst måste det bli skillnad med dragkedja mellan... känslan av ett helt ställ.......eller???
Jag slog till idag på en Lizard stadscammo bralla och en Gecko jacka, passar som handen i handsken. Visst känner man att det inte kan skydda lika bra som skinn, man skulle ju ljuga om man sa något annat. Men dock så kör jag supermoto mest busandes inne i stan och då går det sällan fortare än 70km/h och det tror jag nog det skall klara.

Fyy fan, kollade mig själv i spegeln. Har vairt ute med jobbets Nibmus 300R och kört höghastighetskurs hela dan. Stått i solen och kisat i solglasögon....nu ser jag ut som en uggla!!! Men det har varit skitkul, leka i vågorna efter stena Carisma hoppa och fara fram i 40knop. Bara för att öva vågtagning i högfart...och imorgon fortsätter vi med högfartsnavigering:) Skall bli superkul, köra mellan kobbar och skär skitsnabbt med en utkik, en navigatör och en förare:D
Just nu känner jag hur hela världen bara gungar:) Sjösjuk?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8